تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۵۰۹
کد خبر: ۱۰۲۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گل گهر رکورد دار حمل ریلی و جاده ای

می متالز - مدیر حمل و نقل گل گهر صبح امروز اخرین وضعیت حمل بار این شرکت و رکوردهای کسب شده در این حوزه را تشریح کرد
گل گهر رکورد دار حمل ریلی و جاده ای

حسین شاهمرادی با بیان اینکه به حول و قوه الهی شاهد جهشی عظیم در حوزه حمل بار در گل گهر هستیم گفت : با تلاش همکاران و مدیریت های مرتبط با حوزه حمل و نقل در دی ماه رکوردهای جدید و قابل توجهی در حمل محصولات شرکت  کسب شده است به طوری که در دی ماه امسال با حمل ۴۷۵۰۰۰ تن کنسانتره صادراتی(ریلی و جاده ای )  با ارتقاء ٢٠ درصدی رکورد قبلی  شاهد اتفاقی بزرگ در نوع خود بوده ایم .
وی افزود : حمل ۲۹۴۰۰۰ تن کنسانتره صادراتی از طریق جاده با ۳۴ درصد رشد نسبت به رکورد قبلی و  بارگیری و حمل۴۶۹ دستگاه کامیون(۱۱۸۵۸ تن ) کنسانتره صادراتی در تاریخ ٢٦ دی ماه از مهمترین رکوردها ی کسب شده در حوزه حمل و نقل بار در دی ماه بوده اند .
وی افزود :  در این ماه جمعا  ۱۴۸۸۰۰۰ تن کل محصولات شرکت شامل کنسانتره و گندله به مقاصد مختلف حمل و تحویل مشتریان گردید که نسبت به رکورد قبلی 14 درصد رشد نشان میدهد.
شاهمرادی در ادامه با بیان اینکه همه توان شرکت های حمل و نقل را بکار گرفته ایم تا با نهایت ظرفیت کار را جلو ببریم ، گفت : حمایت های همیشگی مدیر عامل محترم و مدیر مجتمع از حوزه حمل و نقل جای تقدیر و تشکر دارد.
مدیر حمل و نقل گل گهر در پایان از همکاری و هماهنگی معاونت محترم پشتیبانی و سایر مدیریت هایی که در حوزه حمل و نقل نقش دارند و همچنین پیمانکار عمده این حوزه منجمله شرکت گهر ترابر، تشکر ویژه نمود .
 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده