تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۵۳۷
کد خبر: ۱۱۲۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل کارخانه آلومینیوم در دیدار با ائمه جماعات مساجد مسجدسلیمان:

برای جذب سرمایه گذار باید زیر ساختها را مهیا کنیم/مسئولین شهرستان و استان برای راه اندازی صنایع پایین دستی به میدان بیایند

می متالز - سید عباس حسینی تاکید کرد:راه اندازی فازدوم این کارخانه که مورد تاکید مسئولین بنیاد است منوط به تامین ده مگا وات برق پایداراست.
برای جذب سرمایه گذار باید زیر ساختها را مهیا کنیم/مسئولین شهرستان و استان برای راه اندازی صنایع پایین دستی به میدان بیایند

جمعی از طلاب حوزه علمیه وائمه جماعت مساجد شهرستان مسجدسلیمان با مدیر عامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان دیدار کرده و از سایت کارخانه بازدید به عمل اوردند.

محمدرضا کرم زاده مشاور اجرایی کارخانه آلومینیوم در رابطه با  این بازدید گفت:ازآنجا که ائمه جماعت و روحانیت معظم شهرستان همواره محل رجوع وتکیه گاه شهروندان بوده اند شایسته بود که جهت تنویر افکار عمومی ازروند احداث این کارخانه از نزدیک مطلع شوند و در جریان امور قرار گیرند و از طرفی با توجه به این مهم که فاز اول این کارخانه در شرف افتتاح و بهره برداری است جهت راه اندازی صنایع پایین دستی و جذب سرمایه گذار ائمه جماعت مساجد در شهرستان می توانند نقش بی بدیل و تاثیرگذاری داشته باشندو باعث وبانی تشویق جوانان به تشکیل تعاونی هایی جهت پیش قدم شدن در راه اندازی صنایع پایین دستی شوند و از این مهم تر صاحبان سرمایه درگوشه وکنار این دیار را راغب وعلاقمند به سرمایه گذاری در این راستا نمایند.

 

سید عباس حسینی مدیر عامل کارخانه در جلسه با ائمه جماعات ضمن ارائه گزارشی از روند احداث این کارخانه از مشکلات گذشته و پیش رو اینچنین عنوان کرد:احداث کارخانه آلومینیوم سازی در این منطقه با سرمایه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و به منظور محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و توسعه پایدار بوده است.

 

وی افزود:کلنگ این پروژه در دی ماه ۱۳۹۳با حمایت مسئولین وقت از جمله استاندار اسبق جناب آقای مقتدایی برزمین نشانده شد و درکمتر از دوسال به مرحله ی بهره برداری رسید که این خود یک اتفاق نادر است.

 

سیدعباس حسینی ادامه داد:صنعت آلومینیوم یک صنعت اشتغال زا است واگر قرار باشد درنرخ بیکاری جوانان این شهرستان تغییری  ایجاد شود باید همت مسئولین شهرستان و استان برای راه اندازی صنایع پایین دستی به میدان بیاید و مهمترین نکته جذب سرمایه گذار است و برای جذب صاحبان سرمایه باید زیر ساختها را مهیا کرد.

 

سید عباس حسینی در ادامه افزود: بنیاد مستضعفان این آمادگی را دارد تا برای سرعت بخشیدن به راه اندازی صنایع پایین دستی به افرادسرمایه گذار تسهیلات بانکی  تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت کند.

 

سید عباس حسینی اعلام داشت:راه اندازی  فازدوم این کارخانه که مورد تاکید مسئولین بنیاد است منوط به تامین ده مگا وات برق پایداراست.

 

 دربخش پایانی جلسه چند تن از ائمه جماعت نقطه نظرات خود را مطرح کردند و در آخرین مرحله از این دیدار ازسایت کارخانه بازدید بعمل آوردند.

عناوین برگزیده