تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۷۰۵
کد خبر: ۱۱۷۰

برای اولین بار ساخت محور لکوموتیو GM درشرکت مجتمع صنعتی اسفراین آغاز شد

می متالز - با انعقاد قرارداد ساخت ۳۰۰ عدد محور لکوموتیو GM فی مابین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت مجتمع صنعتی اسفراین، برای اولین بار تولید این محور در مجتمع صنعتی اسفراین، عملیاتی شد.
برای اولین بار ساخت محور لکوموتیو GM درشرکت مجتمع صنعتی اسفراین آغاز شد

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مجتمع صنعتی اسفراین اظهار داشت این مجتمع از سال ۱۳۹۳ نسبت به تولید انبوه و نهایی محور قطارهای مسافری و باری اقدام نموده و با اخذ تائیدیه فنی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اکنون مورد بهره برداری قرارگرفته است.

مهندس سید موسی راشدی افزود: قبلاً این محورها با هزینه بالاتر از خارج کشور تأمین می شد و اکنون انواع متنوع آن در این مجتمع با قیمت رقابتی، قابل تولید است.
وی در ادامه گفت: شرکت مجتمع صنعتی اسفراین تأمین کننده قطعات و مقاطع سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، بصورت آهنگری و ریخته گری، جهت مصارف صنایع مختلف، اعم از صنایع نفت، گاز، پتروشیمی وحفاری، صنایع نیروگاهی، صنایع سیمان، معدنی و فولاد، صنایع دریایی وکشتی سازی، صنایع ریلی و صنایع پیشرفته و همچنین بازار می باشد که سالیانه بالغ بر پنجاه و پنج هزار تن انواع فولاد آلیاژی برطبق نیاز وخواسته مشتری تولید و تحویل می نماید.
در پایان لازم به ذکر است این مجتمع تولید چرخ قطار و در نهایت پروژه تولید چرخ و محور کوپل شده قطار (Wheel set) را در برنامه آتی خود قرار داده است.

عناوین برگزیده