تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۴۲۵
کد خبر: ۱۲۱۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر عامل آلومینیوم المهدی عنوان کرد:

آلومینیوم تا دوسال به صورت اعتباری عرضه می‌شود

می متالز - در جریان توافق میان آلومینیوم المهدی با شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی بمنظور حذف دلالان بازار از عرضه آلومنیوم تولیدی به متقضایان به صورت اعتباری تا دو سال آینده خبرداد.
آلومینیوم تا دوسال به صورت اعتباری عرضه می‌شود

محمد علیمحمدی – مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی – در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت آلومینیوم المهدی و شرکت آلومینیوم ایران با اشاره به این که تا دو سال کالا تولید واحدهای آلومینیوم  به صورت اعتباری به مشتریان انجام می‌شود تصریح کرد: پیرو توافقاتی که با هم داشتیم قرار شد تولید آلومینیوم را افرایش داده و برای مشتریان خود به هر اندازه ای که مصرف دارند و نیار دارند تا دو سال آینده به صورت کریدیت کالا را تحویل خواهیم داد تا بهانه به کسی ندهیم و با این کار واسطه ها را حذف کنیم و بازار را بدست بگیریم.

وی ادامه داد: امیدوارم با کمک هم بتوانیم به حاشیه سود خوب و تولید بالا در بازار داخل دست پیدا کنیم چرا که اولویت ما بازار داخلی است تا بعد مازاد تولید را صادر کنیم.

در این مراسم همچنین بهمن اخوان –مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) با بیان اینکه دلالان با ایجاد اختلاف در شرکت ها  باعث ایجاد ناهماهنگی در قیمت ها و عرضه تولیدات می شوند گفت: در این توافق ما به دنبال جمع کردن دلالان و دلال بازی هستیم تا این اختلافات در بین شرکت ها و بازار کاهش پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به این که این توافق نامه با هماهنگی کامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته و بسیار شفاف است اظهارکرد: برنامه های مشترک بسیار خوبی در جهت افزایش تولید و صادرات و حضور در بازارهای جهانی تدوین شده است تا با اتحاد مشترک آلومینیوم ایران و المهدی بتوانیم بازارهای جهانی را فتح و بازار خاورمیانه را بدست بگیریم.

منبع: ایسنا
عناوین برگزیده