تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۰۴
بازدید: ۴۶۴
کد خبر: ۱۴۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با تجدید مناقصه صورت می گیرد؛

فرصت جدید برای حضور بخش خصوصی در سه محدوده اکتشافی

می متالز - ایمیدرو با توجه به استقبال از واگذاری محدوده های اکتشافی و ایجاد فرصت جدید برای متقاضیان، مزایده عمومی یک مرحله ای واگذاری سه محدوده اکتشافی، برگزار می کند.
فرصت جدید برای حضور بخش خصوصی در سه محدوده اکتشافی

با توجه به استقبال به عمل آمده برای واگذاری محدوده های اکتشافی، ایمیدرو با هدف ایجاد فرصت مجدد برای سایر متقاضیان و به منظور ایجاد فضای رقابت گسترده، با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی و در راستای تامین نظر هیات دولت مبنی بر لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیت های اقتصادی کشور اقدام به تجدید فراخوان واگذاری محدوده های اکتشافی از طریق مزایده عمومی یک مرحله ای کرد.

این 4 محدوده اکتشافی شامل «پهنه پلی متال گلوجه زنجان»، «پروانه اکتشافی سنگ آهن چاه باشه 1و2 یزد»، «گواهی کشف آگات شکرآب اصفهان» و «پروانه اکتشافی طلای نیکوئیه قزوین» است.

بنابراین، از متقاضیان واجد صلاحیت فنی،‌ مالی و دارای تجربیات مفید و مرتبط با موضوع این آگهی، در صورت تمایل به شرکت در مزایده، پس از واریز مبلغ ده میلیون ریال به شماره حساب جاری 0108257130004 نزد بانک ملی ایران شعبه میدان فردوسی کد 0137 به نام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، با در دست داشتن اصل فیش واریزی و همچنین معرفی نامه کتبی به دبیرخانه کمیسیون معاملات سازمان مراجعه کنند.

محل دریافت و تحویل اسناد، دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در تهران، میدان فردوسی، خیابان قرنی، نبش کوچه شریف، پلاک 39، طبقه یازدهم است.

زمان دریافت اسناد از تاریخ درج آگهی (10/12/95) حداکثر تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 23/12/95 و زمان تحویل اسناد پایان وقت اداری (ساعت 16) روز شنبه مورخ 2/2/96 است. همچنین، محل و تاریخ گشایش پاکات ساعت 10 صبح روز یکشنبه 3/2/96 در سالن جلسات واقع در طبقه دوم سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است.

شرایط حضور متقاضیان شامل «ضرورت برخورداری از همه شرایط عمومی و اختصاصی احراز صلاحیت بر اساس مفاد قانون معادن و آیین نامه اجرایی آن»، «برخورداری از توانمندی مالی، فنی و تخصصی برای انجام عملیات موضوع مزایده و سوابق اجرایی مفید و مرتبط با موضوع فراخوان» و نیز« ضرورت ارائه"مشارکت نامه" و یا "موافقت نامه" فی مابین به همراه سایر مدارک مربوطه توسط متقاضیانی که به صورت مشارکت یا کنسرسیوم تمایل به شرکت در فراخوان دارند» است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88842770 و یا شماره دورنگار 88842794 تماس حاصل کنند.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده