تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۱۴۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان به فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان رسید

می متالز - نهم اسفند با نام روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شناخته می شود و همه ساله از شرکت های برتر تجلیل شده و با اعطای گواهینامه و تندیس هایی تقدیر می شود. در بین شرکت هایی که در شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از آنها تجلیل شد، نام شرکت های فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان و آریا ذوب دیده می شود.
تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان به فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان رسید

در مراسم امسال روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که با حضور جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد از شرکت های برتر تجلیل و تقدیر شد. و بررسی ها نشان می دهد، همچون سال های قبل، نام فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان و آریا ذوب دیده می شود.

گفتنی است، ذوب آهن اصفهان که سال گذشته موفق به کسب تندیس برنزی شده بود امسال توانست تندیس نقره ای را دریافت نماید.

فولاد مبارکه نیز تندیس طلایی را کسب کرد و اما آریا ذوب، تندیس نقره ای خود را تثبیت کرد.

به گفته مدیرعامل این شرکت، در تعیین شرکت های برتر در این همایش بسیاری از پارامترها موثر است و آریاذوب توانسته برای چندمین سال متوالی موفق به کسب این تندیس شود. وی اظهار داشت: ما در کنار شرکت هایی نظیر فولاد مبارکه، ذوب آهن و خوزستان این مقام را کسب کرده ایم و کسب این مقام در میان شرکت های فولادی، افتخار بزرگی است.

شایان ذکر است، افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان از اهداف برگزاری همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. همچنین افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، تلاش برای برقراری قیمت عادلانه و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد نیز از دیگر اهداف همایش مذکور می باشد.

لازم به یادآوری است که در دوره پانزدهم این همایش، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده را دریافت داشتند و مجتمع آریا ذوب تندیس نقره ای و سهامی ذوب آهن اصفهان تندیس برنزی را کسب کرده بود.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده