تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۰:۴۳
بازدید: ۲۱۷۷
کد خبر: ۱۵۲۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مراسم افتتاحیه و سمینار فاز توسعه مجموعه سالکو برگزار شد

می متالز - شرکت پنجره دوجداره سمیر با برند تجاری سالکو، فعالیت خود را از سال 1389 در زمینة تولید و اجرای نماهای مدرن ساختمانی (کرتین‌وال، اسپایدر، فریم‌لس، کوتا، اسکای‌لایت و ...) آغاز کرده است. این شرکت به‌صورت اتوماتیک و تمام‌رباتیک مبادرت به تولید به‌روزترین پنجره‌های دوجداره با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی، UPVC و Alu-wood نموده است.
مراسم افتتاحیه و سمینار فاز توسعه مجموعه سالکو برگزار شد

این شرکت در کنار ایجاد زیرساخت‌های لازم ازجمله احداث 6000 مترمربع سالن تولید تخصصی، در سایتی به مساحت 14000 مترمربع و استفاده از مدرن‌ترین تکنولوژی اروپایی ازجمله خط تمام‌رباتیک تولید نمای کرتین‌وال تحت استاندارد (Ral Quality انطباق با رال آلمان) و دیگر گواهینامه‌های خود، با استفاده از بهترین نرم‌افزارهای مهندسی در زمینة تخصصی نما و پنجره دوجداره ازجمله نرم‌افزارهای آلمانی Logical OragaData و Athena به‌ صورت Facade Engineering و بهره‌ گیری از معتبرترین پرفورمرهای نما به‌ صورت تخصصی در این زمینه به فعالیت خود ادامه داده است.

اما در روز سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه 1395، مراسم افتتاحیه فاز توسعه مجموعه سالکو برای اولین بار در ایران، با حضور مسئولین و کارشناسان این شرکت، نمایندگان شرکت کلایدکو، نمایندگان شرکت ویستابست و شرکت‌ها، تولیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌هایی از تهران، مشهد و ... در محل هتل پارامیدای شهر شاهرود برگزار شد.

هدف از برگزاری چنین مراسمی به‌ گفته مسئولین این شرکت، ارائه دیدگاهی جدید در صنعت معماری نوین برای صنعتی‌سازی ساختمان و به‌خصوص نما بوده است.

با توجه به عدم وجود زیرساخت‌های لازم در زمینه اجرای نماهای مدرن و پوسته دوم و مشکلات خاصی که در پروژه‌ها وجود دارد، مجموعه سالکو، پس از تحقیق و بررسی، زیرساخت کاملی آماده کرده که در مراسم افتتاحیه فاز توسعه مجموعه سالکو، معرفی شد. در این مراسم برخی از مسئولین این شرکت ازجمله آقای مهندس صالح‌آبادی، مدیرعامل مجموعه سالکو، خانم مهندس عسگرزاده، قائم‌مقام مدیرعامل، آقای جان چیلیکو و مصطفی تُلها از شرکت کلایدکو، مهندس شاطری مدیر برنامه‌ریزی فروش شرکت و آقای مهندس زهدی سخنرانی کردند.

      آقای مهندس صالح‌آبادی سخنان خود را بر سه محور تکنولوژی و زیرساخت، تکنولوژی نرم‌افزاری و دانش فنی که فلسفه اصلی تحول و تغییرات سازمانی در مجموعة سالکو بوده است، ایراد نمود.

     سرکار خانم مهندس عسگرزاده در سخنان خود، ضمن معرفی افرادی که در بهره‌برداری از این فاز توسعه، همکاری داشتند، استراتژی و رویکرد شرکت را از ابتدا تا به امروز در شرایط مختلف اقتصادی، بازار و غیره تشریح کرد.

لازم به‌ذکر است که مجموعه سالکو پس از چندین ماه رایزنی و مذاکره توانسته است که برای اولین‌بار در خاورمیانه (پس از اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و آلمان)، دفتر مرکزی کلایدکو را در ایران راه‌اندازی نماید. لذا نمایندگان این شرکت، "جان چیلیکو و مصطفی تُلها"، با حضور در این سمینار درمورد شرکت کلایدکو، نحوه فعالیت و جوینت‌شدن با شرکت سالکو و محصولات خود توضیحاتی ارائه کردند. به‌گفتة ایشان، شرکت کلایدکو، شرکتی است که به‌صورت طراحی سفارشی برای پروژه‌های مختلف دست به طراحی و اکسترود قالب‌های پروفیل می‌زند.

این سمینار در ادامه به بحث فرهنگ خدماتی و محصولات خاص سالکو، نیاز امروز به تولیدات ساختمان و محدودیت‌ها و ... پرداخت. سپس در یک بخش تعادلی به هم‌اندیشی فنی، اقتصادی و پرسش و پاسخ با مسئولین پرداخته شد.

در ادامه مهندس شاطری مدیر برنامه‌ریزی فروش این شرکت، انواع محصولات سالکو، خدمات، پشتیبانی و گارانتی محصولات و برخی از پروژه‌هایی که توسط سالکو صورت گرفته و یا درحال انجام است را معرفی نمود.

در پایان این مراسم از میهمانان حاضر در این سمینار به صرف ناهار پذیرایی به‌عمل آمد و پس از آن بازدیدی از کارخانة سالکو واقع در شهرک صنعتی کارگر 7 در شهر شاهرود صورت گرفت و شرکت‌کنندگان از نزدیک با گوشه‌ای از فعالیت‌های این مجموعه بزرگ آشنا شدند.

عناوین برگزیده