تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۳۰۹
کد خبر: ۱۵۴۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده مردم اراک در مجلس:

برخود قاطعانه با فساد خواسته نمایندگان از مدیریت جدید شرکت آلومینیوم سازی ایران/رد پای برخی از مدیران وزارت صنعت در تخلفات

می متالز - علی اکبر کریمی با بیان اینکه برخی از اطلاعات موجود حکایت از زد و بندها و حیف و میل میلیاردها تومان از منابع بیت المال در شرکت آلومینیوم ایران دارد گفت: تقاضای تحقیق و تفحصی که چند ماه قبل صورت گرفت به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده و با توجه به محورهای آن اطلاعات مورد نیاز از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست شده است.
برخود قاطعانه با فساد خواسته نمایندگان از مدیریت جدید شرکت آلومینیوم سازی ایران/رد پای برخی از مدیران وزارت صنعت در تخلفات

علی اکبر کریمی با بیان اینکه برخی از اطلاعات موجود حکایت از زد و بندها و حیف و میل میلیاردها تومان از منابع بیت المال در شرکت آلومینیوم ایران دارد گفت: تقاضای تحقیق و تفحصی که چند ماه قبل صورت گرفت به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده و با توجه به محورهای آن اطلاعات مورد نیاز از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست شده است. 

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: ان شاءلله پس از اتمام بررسی لایحه بودجه در صحن مجلس در نخستین فرصت بررسی این تحقیق و تفحص در دستور جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گرفته و مورد رسیدگی قرار می گیرد. 

 نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: با توجه به محورهای مطرح شده در تحقیق و تفحص و اطلاعات دریافتی تخلفات بسیاری در این شرکت اتفاق افتاده و با توجه به بررسی های اولیه رد پای برخی از مدیران و معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران سازمان ایمیدرو در تخلفات صورت گرفته در شرکت آلومینیوم ایران به چشم می خورد. 

کریمی افزود: میلیاردها تومان از منابع بیت المال در این شرکت با زد و بندها و تخلفات مالی حیف و میل شده و قطعاً در قالب تحقیق و تفحص این موارد بطور کامل بررسی و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تغییرات اخیر در مدیریت شرکت آلومینیوم سازی ایران گفت: انتظار این است که مدیریت جدید این شرکت بدون هیچ تعارف و مسامحه و بطور قاطع با مفاسد و تخلفات انجام شده در این شرکت برخورد نموده و از پرسنل و مدیران سالم این شرکت که خوشبختانه کم هم نیستند، حمایت نماید.

عناوین برگزیده