تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۴۷
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۱۷۰۰
سرویس خبر : محیط زیست

جزئیات حضور صفدرحسینی در صندوق ملی محیط زیست/ وی هیچ گونه دریافتی از این صندوق نداشته است

می متالز - مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست گفت: دکتر صفدر حسینی رئیس هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست، عضو غیر موظف هیات مدیره بود و در مدت عضویت در هیات مدیره هیچ گونه دریافتی از این صندوق نداشته است.
جزئیات حضور صفدرحسینی در صندوق ملی محیط زیست/ وی هیچ گونه دریافتی از این صندوق نداشته است

هومان لیاقتی مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست با بیان اینکه صندوق ملی محیط زیست بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه کشور و تصویب مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است، گفت: البته راه اندازی صندوق تا آغاز به کار دولت یازدهم به تعویق افتاده بود.
 

وی افزود: در دولت یازدهم با توجه به نقش قانونی صندوق ملی محیط زیست، اصلاحاتی در اساسنامه آن صورت گرفت و در نهایت با تصویب اساسنامه صندوق توسط هیات وزیران، اعضاء هیات مدیره صندوق برای مدت دو سال انتخاب و منصوب شدند.

لیاقتی ضمن تاکید بر این موضوع که دکتر صفدر حسینی رئیس هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست، عضو غیر موظف هیات مدیره بودند و در مدت عضویت در هیات مدیره هیچ گونه دریافتی از آن نداشته است، تصریح کرد: وی تنها به دلیل کمک به راه اندازی صندوق این مسئولیت را پذیرفت.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست ادامه داد: با توجه به اتمام دوره دو ساله هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست، همچنین با توجه به اینکه دکتر صفدر حسینی رسالت خود در صندوق ملی محیط زیست را کمک به راه اندازی آن می دانست، از پذیرش مسئولیت در هیات مدیره آتی صندوق عذرخواهی کرد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم اینکه با توجه به قانون بودجه سال های گذشته، ردیف اعتباری برای صندوق در نظر گرفته شده بود، به دلیل مشکلات تخصیصی، هیچ مبلغی از سوی دولت به صندوق ملی محیط زیست پرداخت نشده است.

لیاقتی ابراز امیدواری کرد: با توجه به نقش موثر صندوق ملی محیط زیست در نیل به اقتصاد سبز، همچنین بهبود وضعیت محیط زیست کشور، توجه لازم به این صندوق صورت پذیرد.

عناوین برگزیده