تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۵۱
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۱۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
نعمت زاده:

سیاست دولت حمایت قاطع از بخش خصوصی است

می متالز - در مراسم افتتاح مجتمع فولاد روهینا دکتر جهانگیری و مهندس نعمت زاده حضور داشتند
سیاست دولت حمایت قاطع از بخش خصوصی است

محمدجابریان محمود رییس هیات مدیره مجتمع فولاد روهینا جنوب در این مراسم ضمن تشکر از حمایت‌های مهندس نعمت زاده و وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افتتاح این کارخانه گفت: خانواده جابریان چهل سال است در فولاد فعالیت می‌کند و پس از مشکلاتی که در خرید سهام فولاد خوزستان برای ما به وجود آمد، تصمیم گرفتیم شرکت روهینا جنوب را در دزفول تاسیس کنیم و فاز نخست کارخانه را با ۴۵۰ هزار تن آغاز کردیم و با افتخار اعلام می‌کنیم اولین تولیدات این کارخانه را صادر کنیم.

مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت در آیین افتتاح کارخانه فولاد دزفول با اشاره به خاطرات زمان جنگ در دزفول گفت: جا دارد یادی کنیم از آیت الله هاشمی رفسنجانی که خدمات بسیاری در طول سالیان گذشته برای استان خوزستان انجام دادند.

وی گفت: از برادران جابریان تشکر می‌کنم که با صبوری خود بر مشکلات فائق آمدند و در کمتر از دو سال کارخانه دزفول را راه انداختند.

سیاست دولت حمایت قاطع از بخش خصوصی است و فرق حمایت واقعی را در دولت قبل و امروز می‌بینند که هرچقدر در دولت قبل با مشکلاتی روبرو بودند امروز راحت مشغول فعالیت هستند.

مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت در آیین افتتاح کارخانه فولاد دزفول خطاب به جهانگیری گفت: در اوایل دولت یازدهم مقام معظم رهبری فرمودند چرا دولت باید خام فروشی کنند و امروز شاهد هستیم ۱۶.۵ میلیون تن و ۱۳ میلیون تن کندله و هشت و نیم میلیون تند شمش فولاد تولید کردیم و امیدواریم از سال آینده دیگر خام فروشی نکنیم

عناوین برگزیده