تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۴۰۰
کد خبر: ۲۵۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تدوین منشور اقتصاد مقاومتی شرکت گل گهر در سال ٩٦

می متالز - در اولین نشست شورای مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سال ٩٦ منشور اقتصاد مقاومتی این شرکت در حوزه های مختلف و با محوریت تولید و اشتغال تدوین و به امضاءدسته جمعی مدیر عامل معاونین و مدیران شرکت رسید.
تدوین منشور اقتصاد مقاومتی شرکت گل گهر در سال ٩٦

به گزارش می متالز، در این منشور که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عمل به فرمایشات ایشان تدوین و منتشر شده است بیش از ٤٩ نفر از مدیران ارشد مجموعه گل گهر هم پیمان شده اند که با گام برداشتن در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را با محوریت افزایش تولید واشتغال بکار گیرند.

 


 

در بخش هایی از این منشور آمده است: نام گذاری سال 1396 به نام "اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال"، توسط رهبری معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشان از تاکید چندین باره ایشان بر موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان راه حل مشکلات کشور می باشد. ما مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز پیروی از منویات ایشان را وظیفه خود دانسته و با تعهد به بندهای این منشور، آمادگی خود را به منظور تحقق کامل برنامه های اقتصاد مقاومتی در سطح شرکت اعلام می داریم.

 

 

همچنین در بند پایانی این منشور نیز آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، همت و تلاش بی وفقه و تعهد همه پرسنل، مشاوران و مجموعه های همکار شرکت به مفاد این منشور، اقدام عملی در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری صورت پذیرد و شاهد نقش آفرینی برجسته شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در افزایش تولید ملی به عنوان ستون فقرات اقتصاد مقاومتی در راستای اقتدار ایران اسلامی باشیم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده