تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۹۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

2 پروژه صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خراسان رضوی افتتاح شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان خراسان رضوی 2 پروژه صنعتی در شهرستان نیشابور افتتاح و از یک طرح صنعتی بازدید شد.
2 پروژه صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خراسان رضوی افتتاح شد

« راضیه علیرضایی» با اعلام این خبر، افزود :  در این سفر، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دو پروژه صنعتی در مجتمع فولاد خراسان و شرکت کیسه ستاره طاها را افتتاح و از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید نمود.
وی افزود: در این روز، طرح تولید شمش در مجتمع فولاد خراسان، با کاربرد در تولید مقاطع فولادی، با ظرفیت تولید 720 هزار تن و میزان سرمایه گذاری کل 7200 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 400 نفر، افتتاح شد و شرکت کیسه ستاره طاها با محصولات تولیدی نخ سی اف به ظرفیت 4500 تن، کیسه بافته شده به ظرفیت 1500 تن، کیسه لمینت شده به ظرفیت 1500 تن و دوخت کیسه و لمینت به ظرفیت 50 میلیون متر مربع، با میزان سرمایه گذاری ثابت کل 155 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 50 نفر به بهره برداری می رسد.
 علیرضایی تصریح کرد: شرکت ایران خودرو خراسان نیز که مورد بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار خواهد گرفت ظرفیت تولید 120 هزار دستگاه خودرو سواری و SUV با میزان سرمایه گذاری کل 3200 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 4100 نفر را دارد.

عناوین برگزیده