تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۲۰
بازدید: ۴۲۱
کد خبر: ۲۹۸۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
پیگیری برای رفع مشکلات سنگبری‌های دورود

تجهیزات باید نوسازی شوند

می متالز - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای رفع مشکلات واحدهای سنگ بری این شهرستان خبر داد.
تجهیزات باید نوسازی شوند

مجید کیانپور در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان دورود اظهار داشت: یکی از اقدامات در حال انجام پیگیری برای تسریع در اجرای کنار گذر این شهرستان است.

وی بر ضرورت عملیاتی شدن این پروژه تاکید کرد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره برداری این پروژه و تردد وسایل نقلیه در آن باشیم.

 نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به پروژه بیمارستان جایگزین دورود اشاره کرد و گفت: در این راستا زمین مورد نیاز از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای این بیمارستان تامین شده و بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده این پروژه به زودی در مرحله کلنگ زنی با پیش بینی ۸۵ تخت قرار گیرد.

کیانپور  در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت احیای حوزه صنعت شهرستان دورود تاکید کرد و گفت: در این راستا باید اقدامات لازم برای خروج واحدهای از رکود فراهم شود و تلاش برای رفع مشکلات سنگ بری های این شهرستان صورت گیرد.

وی از رفع مشکلات بیمه ای و مالیاتی سنگ بری های شهرستان دورود با پیگیری های صورت گرفته خبر داد و گفت: در ادامه کار باید موضوع نوسازی تجهیزات این واحدها و اختصاص سرمایه در گردش به آنها عملیاتی شود.

 نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی همچنین به صنایع دفاعی شهرستان دورود اشاره کرد و گفت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته مقرر شده که تعدیل نیرو در این حوزه نداشته باشیم و اشتغال موجود حفظ شود.

عناوین برگزیده