تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۳۰۸۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با برگزاری مجمع عمومی مؤسسین در اردیبهشت‌ماه

«انجمن مس ایران» تاسیس می‌شود

می متالز - معاونت تشکل‌های اتاق ایران با انتشار اطلاعیه فراخوان برگزاری مجمع عمومی مؤسسین انجمن مس ایران، از تاسیس این انجمن به عنوان یکی از تشکل‌های بخش خصوصی وابسته به اتاق ایران خبر داد.
«انجمن مس ایران» تاسیس می‌شود

معاونت تشکل‌های اتاق ایران با انتشار اطلاعیه فراخوان برگزاری مجمع عمومی مؤسسین انجمن مس ایران، از تاسیس این انجمن به عنوان یکی از تشکل‌های بخش خصوصی وابسته به اتاق ایران خبر داد.

در اطلاعیه معاونت تشکل‌های اتاق ایران آمده است:

در اجرای موافقت اصولی شماره 11778/43/ص مورخ 1395.12.18 هیأت هدایت و نظارت راهبردی تشکل های اتاق ایران مبنی بر تأسیس و ثبت «انجمن مس ایران» در اتاق ایران، مقرر گردید تا مجمع عمومی مؤسسین انجمن مزبور در ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1396.02.19 در محل سالن جلسات طبقه ششم اتاق ایران با رعایت تشریفات قانونی برگزار شود.

لذا بدینوسیله از کلیه شرکت های فعال در حوزه مربوطه دعوت می نماید از روز یکشنبه مورخ 1396.02.10 الی پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1396.02.17جهت ثبت نام و تکمیل مدارک عضویت به معاونت تشکل های اتاق ایران واقع در تهران – خیابان طالقانی نبش خیابان شهید موسوی (فرصت) شماره 175 طبقه پنجم مراجعه نمایند. شایان ذکر است که مهلت یاد شده قابل تغییر و تمدید نمی باشد.

دستور جلسه:

1 – بررسی و تصویب اساسنامه.

2 – تعیین ورودیه و حق عضویت.

3 – تعیین روزنامه کثیرالانتشار.

4 –انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسان.

5 – سایر موارد.

شرایط ثبت نام:

الف-داشتن کارت معتبر بازرگانی یا  کارت عضویت در اتاقهای بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور.

ب- دارا بودن مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح قانونی به شرح ذیل:

1- اشخاص حقوقی و یا حقیقی دارنده پروانه بهره برداری یا گواهی کشف حداقل یک معدن مس  باشند.

2- اشخاص حقوقی دارنده پروانه بهره برداری صنعتی کارخانه فرآوری کانسنگ مس تا تولید مس کاتد باشند.

3-شرکت های تولید کننده محصولات نیمه تمام مسی و آلیاژهای آن که دارای پروانه بهره برداری صنعتی با ظرفیت تولید بالاتر از 10هزار تن در سال هستند.

4-شرکت های بازرگانی اعم از داخلی یا خارجی که در 5 سال گذشته سابقه بازرگانی مستمری در کانسنگ، کنستانتره و کاتد مس را داشته اند( داشتن پروانه سبز صادراتی برای تجار و صادرکنندگان الزامی است).

5-شرکتهای اکتشافی که در 5 سال اخیر حداقل 2 سال سابقه فعالیت در زمینه اکتشاف مس داشته باشند.

6- شرکت های استخراجی که در 5 سال اخیر حداقل 2 سال سابقه فعالیت در زمینه استخراج از معادن مس داشته باشند.

7- شرکت های طراح سازنده و مشاوره در زمینه احداث کارخانه های فرآوری مس که تجربه مشاوره حداقل 3 مورد و یا ساخت یک مورد داشته باشند.

ج-اصل فیش واریزی به مبلغ 10 میلیون ریال (معادل یک میلیون تومان) به شماره حساب (0105994095000) سیبا بانک ملی به نام اتاق بازرگانی ایران.

 تبصره: نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست مدیر عامل، یا یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت متبوع باشند با در دست داشتن  آخرین تغییرات روزنامه رسمی و معرفی نامه با مهر و سربرگ شرگت.

عناوین برگزیده