تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۷:۲۸
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۳۲۶۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان:

خانواده معدنچیان مفقود شده برای شناسایی اجساد به ۲ بیمارستان مراجعه کنند

می متالز - مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: خانواده معدنچیان مفقود شده برای شناسایی اجساد به بیمارستان حضرت معصومه (ص) آزادشهر و مطهری گنبد کاووس مراجعه کنند.
خانواده معدنچیان مفقود شده برای شناسایی اجساد به ۲ بیمارستان مراجعه کنند

صادقعلی مقدم لحظاتی پیش در آزادشهر با بیان اینکه اجساد 21 نفر از معدنچیان به دام افتاده در تونل معدن زمستان یورت به دلیل انفجار شناسایی شده است، اظهار داشت: در حال حاضر نمی‎توانیم لیست را ارائه بدهیم چون بخشی از این فوت شدگان کسانی بودند که برای امداد رسانی به تونل رفته بودند.

وی تصریح کرد: از یک سو در یک مرحله مسئولان معدن اعلام کردندکه  45 نفر و در لیست دیگر بیان کردند  33 نفر در معدن مشغول به فعالیت هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان تاکید کرد: از خانواده‎های عزیز معدنچیان که از عزیزان خود بی‎اطلاع هستند درخواست می‎کنیم برای شناسایی اجساد به بیمارستان حضرت معصومه(ص) آزادشهر و بیمارستان مطهری گنبد کاووس مراجعه کنند.

مقدم با بیان اینکه عملیات جستجو برای پیداشدن 11 محبوس شده مفقود دیگر ادامه دارد، افزود: برخی از اجساد به دلیل انفجار آسیب دیدند اما قابل شناسایی هستند.

وی افزود:  دو کارگاه در این تونل فعال بوده و  تعداد افرادی در این کارگاه‎ها مشغول به کار بودند و برآورد ما این است که بین 32 تا 35 نفر در این تونل گرفتار شده باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با انجام هوادهی پیشروی ادامه خواهد داشت و در صدد این هستیم که اجساد این عزیزان را از تونل خارج کنیم.

منبع: تسنیم
عناوین برگزیده