تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۵۴
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۳۴۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کمبود برخی تجهیزات در معدن یورت آزادشهر/ سه کمیته تجهیزات، ایمنی و انسانی تشکیل شد / در حال نوسازی برخی تجهیزات در معدن هستیم

می متالز - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی تجهیزات در منطقه موجود نیست و قرار است فردا از سوادکوه و سایر بخش‌ها به معدن زغال‌سنگ یورت آزادشهر ارسال شود.
کمبود برخی تجهیزات در معدن یورت آزادشهر/ سه کمیته تجهیزات، ایمنی و انسانی تشکیل شد / در حال نوسازی برخی تجهیزات در معدن هستیم

علی ربیعی صبح امروز در جمع امدادگران معدن ذغال سنگ آزادشهر گفت: متأسفانه برخی از تجهیزات در منطقه موجود نیست باید برش‌های هیدرولیکی بیاوریم تا مقداری از آهن‌آلات را برش بزنیم و آرام آرام به سمت جلو پیشروی کنیم.

وی تصریح کرد: آواربرداری معدن زمستان یورت آزادشهر ممکن است پنج الی 6 روز دیگر به طول بیانجامد و با توجه به شرایطی که در این منطقه ایجاد شده است شاید بیش از این هم طول بکشد تا آواربرداری به اتمام برسد.

 

انفجاری که با گاز (co2) صورت گرفت به اندازه تخریب یک ساختمان چهارطبقه بود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز کرد: انفجاری که با گاز (co2) صورت گرفت به اندازه یک ساختمان چهارطبقه تخریب داشتیم و متاسفانه این سیستم طوری نیست که بتوانیم به راحتی تجهیزات به داخل معدن برسانیم.

ربیعی از نوین کردن برخی از تجهیزات در معدن خبر داد و اذعان کرد: نیروهای جدیدی از مناطق دیگر به معدن خواهند آمد تا روند آواربرداری را تسریع ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه معدن زمستان یورت آزادشهر از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است، یادآور شد: تجهیزات این معدن باید نوسازی شود و به دلیل اینکه زغال‌ها سودآور نبوده است سال‌های سال تجهیزات این معدن نوسازی نشده است و سودآوری زغال ربطی به امنیت کارگر در معدن ندارد و باید قواعدی گذاشته شود تا تجهیزات نوآوری شود.

منبع: فارس
عناوین برگزیده