تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۱:۵۹
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۳۵۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بائوج لاهوتی:

پرونده مسکن مهر امسال درکشور بسته می شود/ضرورت ارایه طرحی برای خانه دار شدن مردم پس از مسکن مهر

می متالز - عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه تاپایان سال جاری پرونده "مسکن مهر" در کشور بسته خواهد شد گفت: دولت باید طرحی برای تامین مسکن اقشار متوسط و ضعیف جامعه داشته باشد.
پرونده مسکن مهر امسال درکشور بسته می شود/ضرورت ارایه طرحی برای خانه دار شدن مردم پس از مسکن مهر

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به روند ساخت پروژه های مسکن مهر درکشور،گفت: 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی "مسکن مهر" در کشور داریم که  50 درصد آن تکمیل شده است.

نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه واحدهای باقی مانده و نیمه کاره "مسکن مهر" به علت برخی مشکلات نیمه کاره مانده اند، افزود: با روند فعلی و تلاش دولت امسال پرونده "مسکن مهر" در کشور بسته می شود؛زیرا واحدهای باقی مانده پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

وی با اشاره به تعداد واحدهای "مسکن مهر" در حوزه انتخابیه اش، تصریح کرد: در لنگرود 2 هزار و 40 واحد مسکن مهر وجود داشت که از این تعداد 300 واحد آن مانده که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید براینکه سالانه یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن نیاز است، تاکید کرد: تولید مسکن در کشور50 درصد نیاز داخل است؛از این رو کمبود مسکن مشهود است.

 

باید طرحی برای تامین مسکن ارایه شود

وی با بیان اینکه باید تدبیری پس از اتمام پروژه "مسکن مهر" در حوزه مسکن به ویژه برای دهک های پایین جامعه داشته باشیم، افزود: هر دولتی برای مسکن طرح و برنامه ای داشته،اکنون نیز باید فکری برای تامین مسکن مردم شود.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد:با توجه به بسته شدن پرونده "مسکن مهر" تا پایان سال 96 تامین مسکن برای دهک های پایین و متوسط جامعه با پرداخت یارانه یا کاهش چشمگیر سودتسهیلات مسکن باید در دستورکار باشد.

عناوین برگزیده