تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۵۳
بازدید: ۸۲۸
کد خبر: ۳۵۷۶
سرویس خبر : انرژی
امیری خامکانی مطرح کرد:

تشریح جزییات بازید اعضای کمیسیون انرژی از گروه مپنا/ خودکفایی در تجهیزات صنعت برق با حمایت از مپنا

می متالز - نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، جزییات بازدید کمیسیون متبوعش از گروه مپنا را تشریح کرد.
تشریح جزییات بازید اعضای کمیسیون انرژی از گروه مپنا/ خودکفایی در تجهیزات صنعت برق با حمایت از مپنا

حسین امیری خامکانی در تشریح بازدید کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، از گروه نیروگاه سازی مپنا، گفت: ابتدا از بخش پره سازی این گروه بازدیدی صورت گرفت، که با تکنولوژی روز دنیا و کیفیت بالا ساخته می شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،افزود:همچنین در ادامه از بخش های تولید ژنراتور، ژنراتورهای بادی، توربین های بادی و قطعه سازی های مختلف گروه مپنا بازدید صورت گرفت.

 

تولید ژنراتورهای مختلف برای تولید برق توسط مپنا

امیری خامکانی با بیان اینکه گروه مپنا مجموعه ای توانمند با نیروی انسانی تحصیلکرده و باتجربه است،ادامه داد:این مجموعه علاوه بر تولید برق در کشور در  صادرات برق گام های مهمی برداشته و یکی از شرکت های به نام دنیا در زمینه نیروگاه سازی دنیا است.

وی با اشاره به اینکه مپنا یک گروه صنعتی بوده که ژنراتورهای تولید برق در انواع مختلف گازی،سیکل ترکیبی،بادی و آبی تولید می کند، یادآور شد: اگر از این گروه حمایت لازم صورت گیرد می توان در تجهیزات صنعت برق خودکفا شد،لذا باید حمایت های کافی از این مجموعه صورت گیرد.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:باید از ظرفیت های مپنا برای توسعه زیرساخت های برق در کشور استفاده شود، البته از برخی توربین های تولید مپنا در صنعت نفت استفاده می شود.

عناوین برگزیده