تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۰۷
بازدید: ۳۵۹
کد خبر: ۳۵۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در ایمیدرو برگزار می شود:

نخستین نشست هم اندیشی فرصت های همکاری ایران با آمریکای لاتین در بخش معدن

می متالز - نخستین نشست هم اندیشی فرصت های همکاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آمریکای لاتین در حوزه معدن و صنایع معدنی پس فردا (دوشنبه) 25 اردیبهشت ماه 96 در ایمیدرو برگزار می شود.
نخستین نشست هم اندیشی فرصت های همکاری ایران با آمریکای لاتین در بخش معدن

در نخستین نشست هم اندیشی فرصت های همکاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آمریکای لاتین قرار است به موضوعاتی همچون بررسی ظرفیت های همکاری مشترک با شرکت های توانمند بخش معدن و صنایع معدنی در کشورهای آمریکای لاتین، ایجاد ارتباط موثر و درازمدت با بخش معدن و صنایع معدنی از طریق دیپلماسی اقتصادی و نیز آشنایی با فرصت های همکاری و حضور شرکت های صادراتی و خدمات فنی مهندسی ایرانی در کشورهای آمریکای لاتین پرداخته شود. همچنین سفرا، کاردارها و نمایندگان کشورهای آمریکای لاتین از جمله کوبا، برزیل، اکوادور، ونزوئلا، اروگوئه، شیلی، نیکاراگوئه، بولیوی و مکزیک حضور خواهند یافت.

در این نشست، علاوه بر مهدی کرباسیان، محمد کشاورز زاده مدیر کل آمریکای وزارت امور خارجه، سفیر شیلی و نماینده کشورهای عضو آمریکای لاتین سخنرانی خواهند کرد.

در این نشست، فرصت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری در ایران در بخش معدن و صنایع معدنی از سوی امیر صباغ، مدیر برنامه ریزی و مدیریت راهبردی ایمیدرو ارائه می شود.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده