تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۳۷
بازدید: ۴۳۱
کد خبر: ۳۶۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
طالبی مطرح کرد:

چادرملو اطلاعات خود را شفاف منتشر می‌کند

می متالز - مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو معتقد است: حضور مسئولان در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در حد انتظار نبود اما ارائه اطلاعات درباره طرح‌های این شرکت در نمایشگاه باعث شد سهامداران با امید به آینده غرفه چادرملو را ترک کنند.
چادرملو اطلاعات خود را شفاف منتشر می‌کند

حسین طالبی درباره حضور شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در در نمایشگاه امسال بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: هدف چادرملو برای حضور در این نمایشگاه بیشتر به دلیل احترام برای سهام‌داران خود بود زیرا آنها توقع دارند شرکت چادرملو به عنوان یک شرکت مهم بورسی را ببینند.

وی ادامه داد: آنها با حضور در غرفه از نزدیک ما را دیدند و از برنامه‌های ما اطلاع پیدا کردند. ما به این نیت در نمایشگاه حضور پیدا کردیم تا مدیرانمان با سهام‌داران ارتباط داشته باشند.

طالبی تصریح کرد: مسئولانی از بورس کالا و بورس ایران از نمایشگاه و غرفه ما بازدید داشتند اما متاسفانه آن توقع و انتظاری که ما از آنها داریم محقق نشد اما سهام‌داران حقوقی خوب ما همچون دکتر عسگری در غرفه حضور پیدا کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اضافه کرد: متاسفانه آن انتظاری که ما داشتیم از مسئولان برآورده نشد. حداقل کار ممکن آن بود که انها با حضور خود از شرکت‌ها تشکر می‌کردند زیرا اعتباری برای بورس محسوب می‌شوند.

طالبی بطورکلی نمایشگاه امسال بورس، بانک و بیمه را نمایشگاه خوبی دانست و گفت: خوشبختانه میزان مراجعه به نمایشگاه خوب بود. البته شاید زمان برگزاری این نمایشگاه چندان مناسب نبود. بهتر است چنین نمایشگاه‌های بعد از برگزاری مجمع ها برپا شود تا اطلاعات کامل و دقیقی را به سهام‌داران ارائه دهیم.

وی با اشاره به خبرسازی برخی شرکت‌ها و تاثیر آن بر نظر سهام‌داران افزود: این تنها مشکل شرکت‌ها نیست بلکه برخی از مسئولان ما هم به نوعی در مواقع مختلف مطالبی را مطرح می‌کنند که مغایر با سیاست‌های سازمان بورس است. همه باید این ملاحظات را داشته باشند تا تنشی ایجاد نشود. زیرا سهام‌داران رفتار را برای حضور در بازار بورس مورد سنجش قرار می‌دهند. در نتیجه هم وظیفه شرکت‌های بورسی و هم وظیفه دولت‌مردان است که بازار را چندان دچار تنش و نوسان نکنند.

طالبی تصریح کرد: در حال حاضر بورس نیاز به آرامش دارد. اما متاسفانه گاهی تصمیمات و یا یک شایعه‌ای از سوی منبعی که انتظار آن را نداریم منتشر شده و بازار را دچار تنش می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا چادرملو خبر خوشی در آینده برای سهام‌داران دارد یا خیر؟ بیان کرد: طرح‌های توسعه ما در نمایشگاه عرضه شد که برخی از آنها اواخر سال گذشته بهره‌برداری‌های آزمایشی آن شروع شده و به زودی به صورت رسمی افتتاح می‌شود. علاوه بر آن طرح فولاد، نورد سرمد ابرکوه و بهره‌برداری کامل از نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی و دیگر طرح‌ها همچون طرح‌های احیا که سال 97 به بهره‌برداری می رسد وقتی اطلاعات این طرح‌ها در اختیار سهام‌داران قرار می‌گیرد آنها با دیدگاهی مثبت و امید به آینده غرفه را ترک می‌کنند.

عناوین برگزیده