تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۴۱
بازدید: ۵۳۰
کد خبر: ۳۶۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
نادری مطرح کرد:

آینده روشن فولاد هرمزگان

می متالز - معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تجربه‌های مدیرعامل فولاد هرمزگان، گفت: این شرکت می‌تواند با استفاده از این تجربه‌ها برنامه‌های توسعه‌ای خود را در کوتاه ترین زمان به بهره‌برداری رساند.
آینده روشن فولاد هرمزگان

نادری درباره آینده فولاد هرمزگان اظهار کرد: با توجه به کاهش ریسک‌های سیستماتیک در حوزه فولاد و همچنین انتصاب مناسبی که در این شرکت صورت گرفت، با نظر به پشتوانه فنی و مهندسی که آقای ارزانی، فولاد هرمزگان گام بلندی برای تبدیل شدن به بزرگترین صنعت فولاد کشور در کنار خلیج‌فارس برخواهد داشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، مشغول به عقد قرارادهای توسعه‌ای فولاد هرمزگان هستیم که مهندس ارزانی خود نیز در این قراردادها نقشی محوری ایفا می‌کنند. ایشان با توجه به تجربه خوبی که در اختیار دارند باعث می‌شوند، این توسعه‌ها به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان به بهره‌برداری برسند.

نادری همچنین درباره سهامداران خانواده فولاد مبارکه بیان کرد: خوشبختانه با افزایش مناسبی همراه بوده‌ایم. امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم مانند نیمه دوم سال ۹۵، عملکرد بسیار مثبتی داشته‌ باشیم. بازار نیز در وضعیت خوبی قرار دارد و خوشبختانه موقعیت تولید نیز مناسب است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در گزارش اول ۳ ماهه سال ۹۶، گزارش خوبی برای سهام‌داران داشته‌ باشیم.

عناوین برگزیده