تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۳۳
بازدید: ۱۰۰۲
کد خبر: ۳۶۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین:

سال ۹۵ رکورد تولید را شکستیم

می متالز - مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت های تابعه ایدرو با اشاره به برنامه این شرکت برای دستیابی به ۲۰ درصد افزایش تولید در سال جاری، گفت: در سال ۹۵ ما توانستیم رکورد تولید را در این شرکت بشکنیم و به سودآوری برسیم.
سال ۹۵ رکورد تولید را شکستیم

مهندس رضا برزین مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین که با خبرنگار ما گفت و گو می کرد، ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت:

در سال ۹۵ لوله گستر به لحاظ تولید به لحاظ میزان فروش و به لحاظ میزان عملکرد سال بسیار خوب و موفقی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به سودآوری برسیم بطوریکه سال ۹۴ حدود ۱۲۶۰۰ تن تولید کردیم ولی در سال ۹۵ ، ۲۵۰۴۰ تن افزایش تولید داشتیم که از نظر میزان فروش در سال ۹۴، حدوداً؛ ۷۷ میلیارد تومان فروش داشتیم. ولی در سال ۹۵، به ۱۳۱ میلیارد تومن رسید.

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین افزود: یک سری اقدامات هم در حوزه های مختلف در حوزه منافع انسانی، در حوزه HSC مخصوصا مسائل زیست محیطی، یکسری اقداماتی همکاران ما در واحدهای مختلف تولیدی انجام دادیم که این امر در افزایش تولید، افزایش راندمان و کاهش هزینه تولید خیلی موثر بود و از این نظر سال خیلی خوبی داشتیم که نتیجه لطف خداوند و حمایت ارکان سازمان از شرکت لوله گستر و همچنین همتی که کارکنان لوله گستر داشتند و جا دارد از همه تشکر کنم.

مهندس برزین در خصوص اهداف و برنامه های لوله گستر در سال ۹۶ گفت: در سال ۹۶ برنامه تولید ما این است که ۲۰% افزایش تولید و همچنین افزایش فروش داشته باشیم. و مذاکراتی داریم که در حوزه های جدید وارد شویم. مخازن CNG که به دو روش تولید می شود. استفاده از لوله های سیملس هست که ما تلاش داریم حتما به نتیجه برسانیم و بعلاوه اینکه مذاکره خوبی با شرکت ملی نفت جنوب داشتیم که انشاالله بتونیم به جمع بندی برسیم و ضمن افزایش تولید و حفظ اشتغال موجود بتوانیم از طریق  خدمات پیمانکاری اشتغال را ارتقاء دهیم همانطور که مقام معظم رهبری شعار امسال را تبیین فرمودند و ما هم بتوانیم آنرا محقق کنیم.

وی در خصوص وضعیت شرکت لوله گستر در پسا برجام گفت: در پسابرجام ما خوشبختانه مذاکرات خیلی خوبی را با شرکتهایی که صاحب برند و صاحب رنکینگ جهانی هستند مثل شرکت های valorace و TNKو …داشتیم و با valorace جدی تر شده و دقیقاً همان سیاستی که دولت دارد یعنی با خارجی صاحب دانش شریک شویم و بخشی از کار را انجام بدهیم  و خودمان را ارتقا بدهیم و در بحث صادرات کار کنیم و اکنون در تلاشیم که بخشی از سفارش های صادراتی را بگیریم.

وی در خصوص تأثیر واگذاری ها در عملکرد شرکت گفت: ما تلاش کردیم به واگذاری ها توجه نکنیم. ما یک وظیفه سازمانی و یک وظیفه ملی داریم. وظیفه سازمان حکم می کند طبق برنامه سازمان به وظایف عمل کنیم و به تعهد عمل کنیم  وظیفه ملی اینکه، هرچند تولید بیشتر  واردات کمتر صورت بگیرد، ارز کمتر خارج شود، اشتغال موجود حفظ شود. بعضا که مطرح می شود به لحاظ روحی روانی روی پرسنل تاثیر دارد نگران امنیت شغلی هستند. صحبت کردیم با همکاران نگران نباشند با جدیت کار کنند و به هرکس واگذار شود اینجا اگر واحد تولیدی پویا باشد مشکلی ایجاد نخواهد شد.

مهندس برزین گفت: از همه کسانی که کمک کردند رکورد تولید در تاریخ لوله گستر ثبت شود، بویژه از وزارت نفت، وزارت صنعت معدن و تجارت  از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، از ریاست محترم سازمان جناب آقای دکتر معظمی و همچنین از پرسنل لوله گستر  و مسئولین کشوری که کمک کردند سال ۹۵ سال تاریخی برای لوله گستر باشد. امیدوارم بتوانیم در سال ۹۶ جبران زحمات تولید دوستان را بکنیم و به ۳۰ هزارتن تولید برسیم

عناوین برگزیده