تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۳۴
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۳۶۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
ظرف 2 ماه آینده صورت می گیرد:

سرمایه چادرملو ۳۵ هزار میلیارد ریال می شود

می متالز - طی 2 ماه آینده سرمایه شرکت معدنی صنعتی چادرملو از مبلغ 28 هزارو 215 میلیارد ریال به 35 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
سرمایه چادرملو ۳۵ هزار میلیارد ریال می شود

امیر غلامی، رئیس اداره امور سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به صدور مجوز افزایش سرمایه چادرملو از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران افزود : افزایش سرمایه چادرملو، درمجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به تصویب سهامداران رسیده است.

امیر غلامی گفت: این افزایش سرمایه در دو مرحله، ابتدا از ۱۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به ۲۸ هزارو ۲۱۵ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شد و امسال نیز در مرحلۀ دوّم، از مبلغ ۲۸ هزارو ۲۱۵ میلیارد ریال به ۳۵ هزار میلیارد ریال از محل مطالبات و آوردۀ نقدی سهامداران محقق می شود.

رئیس اداره امور سهام و مجامع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همچنین با اشاره به سود ۲۳۱ ریالی هر سهم چادرملو در سال ۹۵ افزود: تصمیم گیری در خصوص نحوه تقسیم این سود، در مجمع عمومی عادی این شرکت که در اوایل تیر ماه امسال برگزار می شود صورت خواهد گرفت.

غلامی درباره ارائه گزارشات به کدال، گفت: مشکلی که گزارش فعالیت های دوره ای ارائه شده به کدال دارند این است که گزارش تولید و فروش در یک زمان ارائه می شود. در حالیکه این گزارش ها باید زمانی ارائه شوند که شرکت ها فاکتور نهایی را داشته باشند تا بتوانند گزارش فروش را منتشر کنند.

وی تصریح کرد: فاصله زمانی اندک ۱ تا ۲ روز برای اعلام گزارش تولید و فروش منطقی نیست و باید حداقل ۱۰ روز زمان برای ارائه گزارش دقیق و کامل از تولید و فروش در نظر گرفته شود.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده