تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۵۵
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۳۶۶۷
سرویس خبر : انرژی
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه ایدرو در نمایشگاه نفت و گاز:

عملکرد ایدرو در اجرای فاز ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی در دولت تدبیر و امید ارزنده است

می متالز - آنچه با مدیریت و برنامه ریزی در فازهای پارس جنوبی خصوصا در فاز ۱۷ و ۱۸ اتفاق افتاد، یک مدیریت قوی و با برنامه ریزی کامل بود و در این بین گشایش های پس از برجام نیز باعث شد که بهترین نوع بهره برداری اتفاق بیفتد.
عملکرد ایدرو در اجرای فاز ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی در دولت تدبیر و امید ارزنده است

دبیر دوم کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف بوشهر و بندر دیلم با اشاره به فعالیت های مناسب دولت تدبیر و امید در راه اندازی فازهای پارس جنوبی و پالایشگاه خلیج فارس گفت : آنچه با مدیریت و برنامه ریزی در فازهای پارس جنوبی خصوصا در فاز ۱۷ و ۱۸ اتفاق افتاد، یک مدیریت قوی و با برنامه ریزی کامل بود و در این بین گشایش های پس از برجام نیز باعث شد که بهترین نوع بهره برداری اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری  با اشاره به اهمت تکمیل  فاز ۱۴  پارس جنوبی گفت : مدیریت این کنسرسیوم که در اختیار شرکت ایدرو هست در حال حاضر اصولی و با سرعت قابل قبولی رو به جلو می رود و تکمیل این فاز ، اشتغال و تولید در کشور را به دنبال دارد .

وی روند توسعه در کارخانه های پتروشیمی عسلویه را نیز مثبت ارزیابی کرد و از با تشکر از زحمات دولت  تدبیر و امید ،  ادامه فعالیت دولت را به نفع کشور عنوان کرد .

عناوین برگزیده