تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۳۶۸۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد خراسان: نخستین محصول فولادسازی 2 به بازار ارسال شد

می متالز - نخستین محصول شمش فروخته شده از تولیدات واحد فولادسازی شماره 2 جهت ارسال به مشتری به فاصله دو روز از افتتاح این واحد، بارگیری و به به بازار ارسال شد.
فولاد خراسان: نخستین محصول فولادسازی 2 به بازار ارسال شد

مدیر واحد فولادسازی با اعلام این خبر گفت: نخستین محصول شمش تولید شده در واحد فولادسازی شماره 2 «مجتمع فولاد خراسان» در ساعت 12:53 روز شنبه  9 اردیبهشت ماه 96 در این واحد بارگیری شد.

مهندس شفیعیان با قدردانی از همکاران فولادسازی شماره 2 یاد آور شد: 48 ساعت پس از افتتاح رسمی این واحد، ارسال محموله های تولیدی آن به بازار آغاز گردید. همکاران واحد فولادسازی شماره 2 مصمم هستند که با جدیت در تولید محصولات با کیفیت، این واحد تازه تاسیس شده را در کوتاه ترین زمان ممکن به ظرفیت اسمی برسانند.

رئیس ریخته گری مداوم نیز در رابطه با این خبر، با قدردانی از تلاش پرسنل سخت کوش ناحیه  فولادسازی، میزان محموله شمش بارگیری شده در روز  شنبه  9 اردیبهشت رادارای تناژ 400تن اعلام کرد.
مهندس راستگو افزود: امید است در راستای رسالت فولادسازی 2علاوه بر تامین شمش مورد نیاز واحدهای نوردی کشور شاهد صادرات شمش به کشورهای دیگر نیز باشیم.

گفتنی است با افتتاح فولاد سازی شماره 2 «مجتمع فولاد خراسان» با حضور وزرای «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «صنعت، معدن و تجارت» در روز پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه امسال، ظرفیت تولید فولاد خام در بزرگترین جبهه صنعتی شرق کشور به دو برابر افزایش می یابد.

منبع: ایفنا
عناوین برگزیده