تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۱۵
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۳۶۹۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرماندارشهرستان خواف در بازدید از گندله سازی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان:

کارخانه های گندله و کنسانتره سازی فولاد سنگان خراسان، نمونه شاخص اقتصاد مقاومتی

می متالز - کارخانه های گندله و کنسانتره سازی فولاد سنگان خراسان، نمونه شاخص اقتصاد مقاومتی و موجب مباهات و افتخار صنعتی و معدنی استان خراسان است.
کارخانه های گندله و کنسانتره سازی فولاد سنگان خراسان، نمونه شاخص اقتصاد مقاومتی

دکتر پهلوان نژاد(فرماندار شهرستان خواف) در راس هیئت بازدیدکننده، متشکل از مدیران ادارات شهرستان خواف از مجموعه گندله سازی فولاد سنگان خراسان که اخیرا با روشن شدن مشعل های  گندله سازی  وارد  راه اندازی گرم شده بود، بازدید بعمل آوردند.
این بازدید با حضور مهندس میرمحمدی، مدیرعامل فولاد سنگان و معاونین ایشان، مدیران ادارات شهرستان خواف ازجمله ( ادارات صنعت،معدن وتجارت، محیط زیست، گاز، آب، برق، مخابرات، تامین اجتماعی و بخشدار مرکزی شهر سنگان انجام و پس از بازدید طی نشستی به بررسی مسائل مختلف صنعتی و معدنی منطقه و مشکلات پیش رو پرداختند .
این نشست با خیرمقدم مهندس میرمحمدی و معرفی مجتمع فولاد سنگان آغاز و از حضور دکتر پهلوان نژاد و مدیران ادارات در این کارخانه تقدیر بعمل آورد و خاطر نشان کرد، حضور این بزرگواران مایه دلگرمی و امید به پیشرفت آینده این منطقه دانسته که با راه اندازی این کارخانه در منطقه محروم خواف شاهد توسعه همه جانبه در زمینه یادگیری، انتقال دانش، بکارگیری و پیشرفت روز افزون در سایر گروه های معدنی و صنعتی باشیم.
مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در ادامه از نقش نیروی انسانی و نیروی جوانان و با دانش در راه اندازی این پروژه عظیم 5 میلیون تنی گندله سازی یاد و افزود: مسلما حضور همه ما در اینجا فقط به قصد خدمت رسانی و البته نگاه ویژه و توجه صنعتی  به این منطقه از کشور عزیزمان  به قصد ساختن و آبادانی همراه  با همکاری متقابل و هدفمند خواهد بود.
دکتر پهلوان نژاد پروژه گندله سازی فولاد سنگان را نمونه های بارز و شاخص اقتصاد مقاومتی در این خطه محروم دانست که با راه اندازی این کارخانه شاهد اشتغال زایی و توسعه همه جانبه منطقه خواف خواهیم بود.
در ادامه مدیران ادارات شهرستان نیز از دغدغه و اهمیت پیشرفت و توسعه این خطه صحبت و افزودند، بی شک توسعه همه جانبه این منطقه نیازمند همکاری متقابل و دوستانه همراه با همتی جهادی را می طلبید بطوری که با وجود کمبود ها و ضعف در زیر ساخت های منطقه، تامین خطوط انتقال گاز، آب ، برق و  غیره همتی عظیم را می طلبید که با همکاری مدیران منطقه، استان وکشوری میسر گردید.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده