تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۶۱۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی تشریفات بین الملل

دوره آموزشی آشنایی با مبانی تشریفات بین الملل و نحوه برخورد با پروتکل های ملی و بین المللی امروز در سالن اجتماعات ایمیدرو برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی تشریفات بین الملل

به گزارش می متالز، این دوره که در دو نوبت صبح و عصر امروز 14 دی ماه، توسط دکتر علی محمد بیدارمغز مدرس دانشگاه و مراکز علمی در حوزه تشریفات بین المللی اجرا شد ، همچنین به آداب شرکت در جلسات و کنفرانس های بین المللی پرداخت.

دکتر بیدار مغز در این دوره آموزشی به مباحثی همچون ارتباطات غیرکلامی، زبان بدن، آداب مدیریت ارتباطات، تشریفات نوین، هنر گوش دادن، حریم شناسی در تشریفات بین المللی، جایگاه روابط عمومی و ... اشاره کرد.

وی «دوره های مذاکرات ایران و گروه موسوم به 5+1» را به عنوان یکی از نمونه های بارز «تشریفات بین الملل» و همچنین «اقدامات متقابل تشریفاتی»، خواند که در آن تیم سیاست خارجی ایران به رهبری دکتر ظریف، نمادی از قدرت ایران در برابر قدرت های جهانی معرفی شدند. وی تاکید کرد: وقایع و نوع رفتار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان مذاکرات فوق، مورد تحسین رسانه های معتبر دنیا قرار گرفت.

در دوره آموزشی آشنایی با مبانی تشریفات بین الملل، مدیران ارشد و میانی سازمان و‌ مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه و مرتبط حضور داشتند.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده