تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۶۱۰
کد خبر: ۷۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور اقتصاددانان در کارخانه های چادرملو،‌ فولاد غدیر و فولاد ارفع

می متالز - گروهی از اقتصاددانان کشور با حضور در مجتمع چادرملو از طرح های توسعه ای این شرکت دیدن کردند و در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفتند. این گروه همچنین دیداری با مدیران شرکت های فولاد غدیر ایرانیان و فولاد ارفع داشتند و از سایت آن کارخانه ها دیدن کردند.
حضور اقتصاددانان در کارخانه های چادرملو،‌ فولاد غدیر و فولاد ارفع

صبح امروزدر جریان این برنامه، محمود نوریان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به تشریح نقش این شرکت در حوزه سنگ آهن و فولاد کشور پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر میزان تولید فولاد در این مجتمع 4 میلیون تن رسیده است.
وی در این نشست که تعدادی از مدیران مجتمع از جمله گندله سازی نیز حضور داشتند، به طرح های توسعه ای چادرملو اشاره کرد و گفت: هم اکنون از ظرفیت تولید 10.5 میلیون تن کنسانتره سنگ آهن برخوردار هستیم و 1.5 میلیون تن نیز در بخش تولید دانه بندی سنگ آهن ظرفیت داریم.
در این برنامه همچنین مهندس اسدا... فرشاد مدیر عامل شرکت فولاد غدیر ایرانیان و مهندس علی رضا خیاط مدیر عامل شرکت فولاد ارفع نیز حضور داشتند و به ارایه روند فعالیت های مختلف آن شرکت ها پرداختند.
سایت های فرآوری و تولید گندله سنگ آهن چادرملو، فولاد غدیر ایرانیان و فولاد ارفع در مجاورت هم در شهرستان اردکان، کیلومتر 25 جاده نایین واقع شده اند.
هدف از برگزاری این تور معدنی و صنایع معدنی برای صاحبنظران اقتصادی، ارایه توانمندی ها،‌ فرصت ها و همچنین چالش های توسعه این حوزه از اقتصاد کشور در عرصه داخلی و خارجی است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده