تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۵۳۸
کد خبر: ۷۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رشد 47 درصدی فروش مجتمع سنگ آهک پیربکران

می متالز - مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران از افزایش میزان فروش 47 درصدی تولید این مجتمع طی 9 ماهه امسال خبر داد. احمد رادفر ضمن بیان این مطلب گفت: میزان فروش محصولات ریزدانه مجتمع سنگ آهک پیربکران از ابتدای فروردین تا پایان آذر، به 130 هزار و 935 تن افزایش یافت. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 88 هزار و 784 تن بود.
رشد 47 درصدی فروش مجتمع سنگ آهک پیربکران

رادفر خاطر نشان کرد: فروش ماده معدنی در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به رغم رکود بازار کسب و کار 3.6 درصد رشد داشته است.
مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران میزان تولید آذر امسال را 45 هزار و 311 تن اعلام کرد و گفت: این مجتمع در آذر ماه سال گذشته، 43 هزار و 719 تن سنگ آهک دانه بندی شده به فروش رساند که حاکی از رشد 3.6 درصدی فروش است.
مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران با اشاره به مشکلات صنعت سیمان و کمبود مصرف این محصول در داخل، تصریح کرد: رکود طرح های عمرانی و مشکلات کشورهای همسایه به عنوان بازار هدف محصولات فولادی و سیمان، موجب شد تا کارخانه های سیمان ذوب آهن اصفهان در سال های اخیر با تمام ظرفیت خود کار نکنند، بنابراین با گسترش فعالیت کمیته بازاریابی و فروش با دیگر شرکت های منطقه که نیاز به سنگ آهک دانه بندی شده دارند، وارد مذاکره شده و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده ایم.
وی در ادامه افزود: مجتمع سنگ آهک پیربکران در منطقه ای قرار گرفته که معادن خصوصی زیادی در آن فعال بوده و به هر طریق اقدام به فروش محصول می کنند و این مساله موجب سخت تر شدن رقابت ما با این شرکت ها شده بود.
بنا به این گزارش، مجتمع سنگ آهک پیربکران از زیرمجموعه های شرکت تهیه و تولید است و در 22 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده