تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۴۲۳
کد خبر: ۸۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت سنگ آهن گوهر زمین:

ایجاد تحولی اساسی با فعال شدن معادن شهرستان منوجان

می متالز - مدیرعامل شرکت سنگ آهن گوهر زمین با تاکید براینکه فعال شدن معادن شهرستان منوجان می تواند تحول اساسی در اقتصاد منطقه ایجاد نماید، گفت: همه کارهای دنبال شده به مردم محول خواهد شد و سرمایه گذاری انجام شده، به تدریج برگردانده می شود.
ایجاد تحولی اساسی با فعال شدن معادن شهرستان منوجان

 علی اکبر پوریانی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، افزود: شهرستان منوجان استعدادهای بسیار بالقوه ای دارد که به فعلیت رساندن این استعدادها نیازمند همکاری است.
وی از بازسازی قلعه تاریخی شهرستان منوجان بعنوان نماد ملی، مقاومت و تاریخی شهرستان خبر داد و یادآورشد: داوطلبانه و با جان و دل مدیریت توسعه ای شهرستان را پذیرفته ایم لذا فعالیت ها در حال آغاز شدن است و با حصول نتیجه آمارگیری، کار به اطلاع عموم خواهد رسید.
معین اقتصادی شهرستان منوجان خاطرنشان کرد: استعدادهای معدنی شهرستان منوجان و مناطق همجوار، از جمله کارهایی است که دنبال می شود زیرا این امر می تواند اشتغال خوبی در منطقه ایجاد نماید.
پوریانی با تاکید براینکه فعال شدن معادن شهرستان منوجان می تواند تحول اساسی در اقتصاد منطقه و رونق اقتصادی ایجاد نماید، تصریح کرد: همه کارهای دنبال شده به مردم محول خواهد شد و سرمایه گذاری انجام شده، به تدریج برگردانده می شود.
وی افزود: با توجه به عبور خط لوله گاز از منطقه، ایجاد نیروگاه ترکیبی در شهرستان مورد تاکید است.

**** اقدامات تحولگرایه استاندار کرمان موجب رونق اقتصادی در جنوب شده است
نماینده مردم شهرستان های کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه گنج و رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه تاکید کرد: اقدامات تحولگرایه استاندار کرمان در این پنج شهرستان جنوبی باعث رونق اقتصادی و توسعه ای در منطقه شده است.
احمد حمزه ای ضمن قدردانی از انتخاب شرکت سنگ آهن گوهر زمین بعنوان معین اقتصادی شهرستان منوجان، گفت: عزم و اراده معین منطقه باعث خواهد شد که پروژه های اقتصاد مقاومتی به سرعت پیش برود.
وی افزود: این منطقه علی رغم محرومیت فقیر نیست و منابع خدادادی زیادی دارد که باید با دانش و تجربه و علم روز کشف و در مسیر درست استفاده شود.

همچنین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) مسائل مربوط به واحدهای صنعتی و معدنی مشکل‌دار مورد بررسی قرار گرفت

.

عناوین برگزیده