تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۵۰۳
کد خبر: ۸۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گل گهر در بین غول های اقتصادی کشور

می متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با فروش 22399 میلیارد ریال در ردیف_59 جدول رتبه بندی شرکت های برتر ایران قرار گرفت
گل گهر در بین غول های اقتصادی کشور

500 شرکت بزرگ ایران طبق سنت هر سال دیروز در نوزدهمین سال رتبه‌بندی 100-IMI معرفی شدند. این شرکت‌ها که بر اساس اطلاعات سال مالی گذشته و با احتساب میزان فروش طبقه‌بندی می‌شوند، نمادی از غول‌های اقتصادی کشور هستند. با توجه به رتبه‌بندی امسال که از سوی سازمان مدیریت صنعتی منتشر شده، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با فروش 22399 میلیارد ریال در ردیف_59 جدول رتبه بندی شرکت های برتر ایران قرار گرفت
.
مهندس محسن نبوی مدیر سیستم ها برنامه و بودجه  شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با اعلام این خبر گفت:
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در رتبه بندی سال 1395 صد شرکت برتر اقتصاد ایران توانست جایگاه خود را نسبت به سال قبل حفظ و در جایگاه پنجاه و نهمین شرکت برتر ایران قرار گیرد ضمن اینه این شرکت توانست رتبه اول گروه اکتشاف، استخراج و خدمات جنبی را نیز کسب نماید. این در حالی است که در سال گذشته جایگاه اکثر شرکت ها افت داشته است.
مهندس نبوی افزود : رتبه بندی شرکت ها بر اساس شاخص های متعدد و برگرفته از صورت های مالی سال قبل (94 ) انجام گرفته است و در رتبه بندی سال 94 شرکت جهان فولاد و شرکت سرمایه گذاری گل گهر نیز توانستند در بین صد شرکت دوم و نیز شرکت های گهر انرژی و گهر ترابر نیز در بین صد شرکت سوم قرار گرفتند.
وی ادامه داد : در سال 95 در استان کرمان 17 شرکت جزو 500 شرکت برتر اقتصاد ایران قرار گرفتند که 5 شرکت آن متعلق به گل گهر می باشد.
لازم به ذکر است در رتبه بندی سال 95 گروه انرژی با43درصد بیشترین حاشیه سود شرکت ها را کسب نموده است. حاشیه سود گروه اکتشاف و استخراج نیز 22 درصد می باشد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر این مهم را به همه همکاران پرتلاش در خانواده بزرگ گل گهر تبریک میگوید

 

 

 

 

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده