تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۳۶۰
کد خبر: ۹۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
اخبار همایش فولاد

بزرگان فولاد جهان به تهران می‌آیند

می متالز - هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار دو هفته دیگر برگزار می‌شود. 26 و 27 بهمن ماه بزرگان فولاد در ایران و جهان گردهم می‌آیند تا سیاست‌های صنعت فولاد را بررسی کنند.
بزرگان فولاد جهان به تهران می‌آیند

پیتر مارکوس یکی از بزرگ‌ترین تحلیلگران فولاد در دنیا و موسس شرکت world steel dynamics از بزرگ‌ترین شرکت‌های تحلیل بازار فولاد از جمله کسانی است که در این همایش سخنرانی می‌کند. وی در همایش سال گذشته، آینده بازار خرید و فروش و مصرف فولاد را بررسی کرد. برکارد دامن (Burkhard Dahmen) مدیرعامل گروه «اس‌ام‌اس» آلمان (از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و ماشین‌آلات صنعتی) از دیگر سخنرانان این همایش است. در همایش امسال الیاس گونزالس (Elias Gonzalez Gil)، مدیرعامل شرکت سارائه اسپانیا نیز همانند دوره قبل یکی از سخنرانان این همایش محسوب می‌شود. گروه صنعتی سارائه یک گروه مستقل و متعلق به بخش خصوصی است که در شاخه‌های تخصصی مهندسی، طراحی و تولید تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین و از جمله پروژه‌های کلید در دست و عمدتا (و نه منحصرا) در گروه تخصصی فولاد، فعال است. از سوی دیگر، یکی از شرکت‌های مطرح در صنعت فولاد اروپا، شرکت «دانیلی» ایتالیا است که بار دیگر در این دوره همایش حضور دارد و مدیرعامل این شرکت یعنی جیانپترو بندیتی (Gianpietro Benedetti) در هفتمین دوره همایش نیز سخنرانی می‌کند.

شرکت دانیلی که فعالیت خود را از سال 1914 میلادی شروع کرده، جزو سه شرکت بزرگ دنیا در حوزه ساخت کارخانه‌ها و ماشین‌آلات صنعت فولاد قرار می‌گیرد. یکی دیگر از سخنرانان اصلی هفتمین همایش فولاد، Namik Ekinci رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولاد ترکیه است. از سوی دیگر، یکی از برندهایی که سال‌های گذشته در ایران فعالیت داشته و با حضور در هفتمین همایش فولاد قصد توسعه فعالیت و معرفی بیشتر خود را دارد، شرکت اینتکو اتریش است. اینتکو، شرکت تکنولوژی ذوب و ریخته‌گری است که در سال 1973 به‌عنوان یک شرکت مهندسی کاملا خصوصی و مستقل تاسیس شد. این شرکت در مهندسی پایه و تفصیلی، طراحی، تامین و نصب تجهیزات و در نهایت راه‌اندازی کارخانه‌های فولاد و ریخته‌گری تخصص دارد. در واقع شرکت اینتکو یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات و تجهیزات در سطح جهانی برای صنعت آهن و فولاد است که از ایده پروژه‌ها گرفته تا تامین و نصب واحدهای تولید و یک کارخانه کامل را تحت پوشش قرار می‌دهد. Harald Holzgruber رئیس هیات‌مدیره اینتکو اتریش نیز از جمله سخنرانان اصلی این همایش است. همچنین مهدی کرباسیان، رئیس هیات مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ جعفر سرقینی، معاون امور معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران و سعید محمدزاده، مدیرعامل شرکت راه آهن از جمله سخنرانان هفتمین دوره همایش فولاد هستند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا حضور در این همایش می‌توانند با شماره تلفن 42710151 تماس بگیرند یا به وب‌سایت https:/ / events.den.ir مراجعه یا با آدرس ایمیل ISMC@den.ir مکاتبه کنند.

عناوین برگزیده