تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۴۹۹
کد خبر: ۹۱۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
اخبار همایش فولاد

جزئیات کارگاه آموزشی «دانیلی» در همایش فولاد

می متالز - شرکت «دانیلی» ایتالیا که فعالیت خود را از سال 1914 میلادی شروع کرده، بین سه شرکت بزرگ دنیا در حوزه ساخت کارخانه‌ها و ماشین‌آلات صنعت فولاد قرار می‌گیرد.
جزئیات کارگاه آموزشی «دانیلی» در همایش فولاد

مقامات این شرکت مطرح در صنعت فولاد اروپا و جهان، قرار است علاوه بر سخنرانی در هفتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار در روز اول همایش (26 بهمن ماه)، کارگاه‌های آموزشی را نیز در روز چهارشنبه 27 بهمن ماه (15 فوریه 2017) از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر برگزار کنند. کارگاه‏‌های آموزشی یکی از اثربخش‏ترین گونه ‏های آموزش در عصر حاضر است. برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی به شیوه مشارکتی فراخواندن مخاطب به آموزش و ارزش نهادن به نیازها و خواسته‏‌هایش در جلو بردن اهداف آموزشی است. توجه به ارزش‏های انسانی و ایجاد ارتباط بین محتوا، موضوع و تجربه ‏های شرکت‏ کنندگان در این شیوه آموزش، موجب می‏‌شود تا مخاطبان از وقت و زمانی که برای آموزش می‏‌گذارند لذت ببرند و خود را در آن سهیم بدانند. هدف دقیق این کارگاه‌ها ایجاد شرایطی است که در آن شرکت‌کنندگان در کارگاه تصمیم بگیرند، برنامه طرح کنند و تغییرات لازم را در حوزه فعالیت خود به وجود آورند. خلاصه‌ای از جزئیات کارگاه آموزشی شرکت دانیلی به شرح زیر است:

 

ساعت 10:00 الی 10:55 : اتوماسیون و روش‌های دیجیتالی و برقی برای فولادسازی در آینده.

ساعت 10:55 الی 11:50 : محصولات تخت فولادی، دانیلی کامپکت استکل میلز(Danieli Compact Steckel Mills) و روش پیشرفته برای تولید کویل و ورقه‌های قابل انعطاف.

ساعت 11:50 الی 12:30 : لوله‌ها و مراکز خدمات‌رسانی برای پرداخت با سود بالا برای محصولات لوله‌های بی‌درز و درزجوش او‌سی‌تی‌جی(OCTG)

ساعت 14:00 الی 14:45: فولادسازی به روش کوره قوس‌الکتریکی و کوره قوس ‌الکتریکی اتوماتیک کیو-ملت(Q-Melt) دانیلی: بهبود عملکرد و ایمنی و ارتقای کوره‌ها.

ساعت 14:45 الی 15:30: ریخته‌گری محصولات طویل و دستاوردها و پیشرفت‌های جدید در زمینه شمشال، شمشه و میله توخالی کانتی‌کاستر.

ساعت 15:30 الی 16:00 :جرثقیل‌ها و جرثقیل‌های صنعتی اتوماتیک و با تکنولوژی بالا مخصوص کارهای سنگین

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا حضور در این همایش می‌توانند با شماره تلفن 42710151 تماس بگیرند یا به وب سایت https://events.den.ir مراجعه یا با آدرس ایمیل ISMC@den.ir مکاتبه کنند. هفتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار قرار است در روزهای 26 و 27‌بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار ‌شود.

عناوین برگزیده