تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۴۸
بازدید: ۳۵۷
کد خبر: ۱۰۰۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار یزد در بازدید از مجتمع صنعتی چادرملو اردکان؛

تمام استاندارد های لازم در مجتمع صنعتی چادرملو رعایت شده است / تلاش مسئولان برای پیشگیری از آلودگی هوا

می متالز - استاندار یزد گفت: مسئولان ضمن بازدید از مجتمع صنعتی چادرملو هر جایی که استانداردها خدشه وارد می کنند بلافاصله با گفتگو با مدیران اصلاح کنند.
تمام استاندارد های لازم در مجتمع صنعتی چادرملو رعایت شده است / تلاش مسئولان برای پیشگیری از آلودگی هوا

به گزارش می متالز، محمود زمانی قمی استاندار یزد گفت :عوامل محیط زیست برای من مهم است و نظر تشکل های محیط زیستی و همه آنهایی که با دغدغه این امر را دنبال می کنند نیز مهم است.

زمانی قمی عنوان کرد: از همینجا از تشکل های محیط زیستی دعوت می شود که بازدیدی از مجتمع صنعتی چادرملو اردکان داشته باشند و با مسولان این واحد گفتگو کنند هر جایی که استانداردها خدشه وارد می کنند بلافاصله با گفتگو با مدیران این مجتمع اصلاح شود.

وی ادامه داد: استان یزد در حوزه توسعه فولاد در همه بخش ها پیشرفت نسبتا خوبی داشته است امروز از نزدیک با مسائل مرتبط با این حوزه آشنا شدیم که مدیریت در همه بخش های این واحد کاملا چشم گیر بود.

استاندار یزد افزود: رعایت اصول استاندارد در این مجتمع چشمگیر بود که نیروگاه سیکل ترکیبی که 2 واحد گازی و یک واحد بخار جزء واحد فولاد است قرار است در آینده نزدیک با حضور شخصیت های کشوری در دهه فجر این طرح به بهره برداری می رسد.

زمانی قمی بیان داشت: طبیعتا لازم بود که با این بخش آشنایی بیشتری پیدا کنیم و از نزدیک با مدیران این واحد صنعتی در خصوص طرح ها گفتگو شود زیرا از حیث توسعه آینده نگرانی های بوده که این بازدید به منزله رفع نگرانی از طرح ها است.

استاندار یزد افزود: طی این بازدید مشاهده شد که تمام استاتداردها برای رفع آلودگی هوا مد نظر مسولان است و در رفع آن کوشا بوده اند و چیزی بنام آلایندگی در این زمان که بازدید شد چیزی مشاهده نشد.

 استاندار دیروز هفتم بهمن ماه 96 از مجتمع صنعتی چادرملو در اردکان بازدید کرد.

عناوین برگزیده