تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۱۴
بازدید: ۳۵۳
کد خبر: ۳۱۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس هیات عامل ایدرو در آیین تجلیل از استادان سازمان مدیریت صنعتی :

سازمان مدیریت صنعتی نیاز مطالعاتی مدیران صنعت کشور را برطرف کند

می متالز - رئیس هیات عامل ایدرو در مراسم تجلیل از استادان سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد : دنیا در حال استفاده از آموزشهای کاربردی است و ما هم با طرح آموزش پانصد مدیرتراز جهانی سعی در تحول مدیریت صنایع کشورداریم.
سازمان مدیریت صنعتی نیاز مطالعاتی مدیران صنعت کشور را برطرف کند

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم تجلیل از استادان سازمان مدیریت صنعتی با گرامیداشت روز معلم و آرزوی به کار بستن درسهای اساتید در همه زمینه ها از جمله اخلاق تصریح کرد : دنیا در حال استفاده از آموزشهای کاربردی است و ما هم با طرح آموزش پانصد مدیرتراز جهانی سعی در تحول مدیریت صنایع کشورداریم.

دکترمنصور معظمی در این مراسم گفت :شرکت در انتخابات برای هر کسی که تعلق به این آب خاک دارد واجب است و آینده در دست خود ماست ماییم که انتخاب می کنیم پس رفت کنیم یا پیشرفت دوباره به خرابی برگردیم یا روز به روز بهبود داشته باشیم .

 

رئیس هیات عامل ایدرو در آیین تجلیل از استادان سازمان مدیریت صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نام نیک سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت : سازمان مدیریت صنعتی در تمام شاخص ها در سال گذشته بهبود داشته ولی انتظار ایدرو و کشور این است که سازمان جهت برای صنعت کشور ظرفیت سازی و کادرسازی کند.

معظمی با بیان اینکه حتی در بحث های سیاسی هم نباید اصوال حاکم بر بنگاه اقتصادی نفی شود ، خاطرنشان کرد : آنچه انتظار ما از سازمان مدیریت صنعتی است ، آموزش فنون کسب و کار با علم روز و هدایت بنگاه ها است و اینکه بتواند در رقابت با دنیای بیرون بتواند سربلند باشد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت صنعتی نباید صرفا به برگزاری دوره های آموزشی تکیه کند ، از این سازمان خواست نیاز مطالعاتی مدیران صنعت کشور را برطرف کند.

رئیس سازمان مدیریت صنعتی هم در این مراسم با گرامیداشت مقام معلم گفت : وظیفه ما در سازمان مدیریت صنعتی، قدردانی از همت والای اساتید و آثار هدایتگرانه آنها برای ساختن آینده بهتر برای جامعه است.
محمدعلی محمدی افزود: امیدوارم راهنمایی های اساتید، براساس ماموریتی که سازمان مدیریت صنعتی به عهده دارد، موجب توسعه بیشتر اقتصاد، فرهنگ و مدیریت جامعه شود.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت مقام معلم خاطر نشان کرد: مهم ترین پیام این گردهمایی، حضور یک شبکه مهم و تاثیرگذار علمی در کشور و بهترین پاداش برای ما بیان این نکته از سوی اشخاص است که می گویند ای کاش ۲۰ سال قبل در دوره های آموزشی سازمان شرکت کرده بودیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان یاد و خاطره اساتید فقید را گرامی داشت.
در این مراسم همچنین از مقام اساتید با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد و لوح تقدیری نیز به فرزند استاد فقید دکتر وفا غفاریان اهدا شد.

عناوین برگزیده