تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۳۵
بازدید: ۲۷۶
کد خبر: ۳۲۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیردرمان تأمین اجتماعی استان گلستان :

آماده باش مراکز درمانی گلستان

می متالز - مدیردرمان تأمین اجتماعی استان گلستان می گوید تمامی مراکز درمانی این استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان نیز آماده پذیرش مصدومان است.
آماده باش مراکز درمانی گلستان

«احمد نصرتی» با اشاره به حادثه ریزش دیوار معدن زغال سنگ یورت شمال غرب، گفت: تمامی مراکز درمانی استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان نیز آماده پذیرش مصدومان است.

نصرتی افزود: تا کنون ١٢ نفر از مصدومان حادثه انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر به بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس منتقل شده اند که وضعیت دو نفر از آنان وخیم است.

وی از همکاری و هم افزایی تمامی دستگاههای امدادی و مراکز درمانی استان گلستان برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد و گفت: تمامی مراکز درمانی استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند و بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان نیز آماده پذیرش مصدومان است.

این مقام سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی خاتم الانبیاء گنبدکاووس مجهز به باند هلیکوپتر است، گفت: از این رو می‌توانیم انتقال مصدومان حادثه را با سهولت بیشتری انجام دهیم .

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان گلستان در پایان افزود: تمامی پزشکان مراکز تأمین اجتماعی حتی کسانی که در مرخصی بوده اند، آماده خدمت رسانی هستند و از هیچ گونه اقدامی برای کاستن از مشکلات و رنج مصدومان کوتاهی نخواهد شد.

منبع: ایلنا
عناوین برگزیده