تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۳۲۳۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

بخش عمده ای آوار معدن آزادشهر کنار زده شد/ ریزش سقف موجب کندی عملیات

می متالز - مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اینکه نیروهای امدادی به بخش ریزشی تونل رسیدند، گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از آوار کنار زده شده اما به دلیل ریزش آرک، کار امداد رسانی به کندی پیش می رود.
بخش عمده ای آوار معدن آزادشهر کنار زده شد/ ریزش سقف موجب کندی عملیات

صادقعلی مقدم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای امدادی با جابجایی الوارها در داخل تونل به دنبال مقاوم سازی سقف تونل هستند.

وی افزود: به دلیل اینکه این معدن یک معدن گازخیز است، مشکل اصلی ما وجود گاز رها شده منواکسید کربن و متان است. با وجود اینکه غلظت پایین آمده اما همچنان غلظت گاز در معدن نگران کننده است.

مقدم بیان کرد: معدنکاران استانهای سمنان، مازندران، کرمان و خراسان جنوبی و شمالی و همچنین معدنکاران شهرهای مختلف استان گلستان در این مکان حضور پیدا کردند و تمام ظرفیت در این مکان به کار گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اینکه تاکنون جسد 22 نفر از جان باختگان این حادثه پیدا شدند، تصریح کرد: با توجه به اینکه معدن متعلق به بخش خصوصی است و از زمان وقوع حادثه آمارهای متفاوتی از افراد محبوس شده ارائه شده است، طبق آخرین گمانه زنی ها 13 نفر دیگر از کارگران در معدن گرفتار شده اند که جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.

منبع: ایسنا
عناوین برگزیده