تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۱۱
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۳۵۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس هیات عامل ایدرو در دیدار معاون اول نخست وزیر روسیه و هیات همراه:

سازمان گسترش برای همکاری با شرکت های روسی در زمینه نفت وگاز ، صنایع ریلی و هوایی آمادگی دارد

می متالز - معاون اول نخست وزیر فدراسیون روسیه و هیات همراه با رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دیدار و گفتگو کرد .
سازمان گسترش برای همکاری با شرکت های روسی در زمینه نفت وگاز ، صنایع ریلی و  هوایی آمادگی دارد

محور مذاکرات شووالف و معظمی در خصوص  توسعه همکاری صنعتی  ایران و روسیه بود . در خلال این مذاکرات منصور معظمی همچنین دیداری دوجانبه با الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه و مسئول کمیسیون مشترک روسیه و ایران داشت.

در این دیدار طرفین در خصوص  چگونگی  افزایش  فرصت های  همکاری بیشتر در زمینه های نفت وگاز ، صنایع هوایی و ریلی و خودرو تبادل نظر کردند . رئیس ایدرو در پایان این مذاکرات ابراز امیدواری کرد این مذاکرات و توافق های صورت گرفته ، ایجاد مجموعه های مشترک برای ساخت تجهیزات صنعتی در ایران را بدنبال داشته باشد.

معظمی  افزود :  در تفاهم نامه سیزدهمین کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و روسیه زمینه های مختلف  همکاری بین ایدرو و شرکت های زیر مجموعه آن با شرکت های روسی در جهت توسعه همکاری های صنعتی تعریف شده است .

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با استقبال از همکاری با شرکت های معتبر خارجی ، به ظرفیت های بزرگ کشور اشاره  و تصریح کرد: همانطور که چندبار عنوان شده شرکت های که قصد ورود به بازار ایران را دارند، باید سرمایه گذاری مشترک انجام دهند.

عناوین برگزیده