تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۲۰
بازدید: ۳۵۱
کد خبر: ۳۵۶۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رئیس هیات عامل ایدرو تاکید کرد :

مشارکت بین المللی عامل توسعه در صنعت خودرو

می متالز - رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مشارکت بین المللی با خودروسازان و قطعه سازان معتبر خارجی را ، عامل توسعه کمی و کیفی در صنعت خودرو عنوان کرد.
مشارکت بین المللی عامل توسعه در صنعت خودرو

منصور معظمی در نشست تجلیل از دست اندرکاران برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران اظهار کرد : خوشبختانه صنعت خودرو موفق ترین صنعت در استفاده از فضای ایجاد شده در دوران پسابرجام بوده است.

وی با شاره به اینکه ۶ قرارداد خارجی با خودروسازان بین المللی نهایی شده است خاطرنشان کرد: ارزیابی های کیفی نیز نشان می دهد که خودروهایی توانسته اند رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند که با مشارکت بین المللی با خودروسازان خارجی تولید می شوند.

رئیس هیات عامل ایدرو تصریح کرد : خودروسازان نیز باید جلب رضایت مشتریان را هدف نهایی خود قرار داده و از همکاری های بین المللی برای تحقق به این هدف استفاده کنند.

منوچهر طاهایی سخنگو و مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت هم در این جلسه برگزاری این همایش ها را در راستای چشم انداز صنعت خودرو عنوان کرد و گفت : مقرر شده است دبیرخانه دائمی سلسله همایش های بین المللی صنعت خودرو در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ایجادشود.

همچنین ارام رزاقی مجری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در این جلسه گزارشی از روند اجرای همایش ارائه کرد. هم چنین

در حاشیه این همایش توافقی در خصوص ایجاد پرتال اقتصادی صنعت خودرو فی مابین مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیر شرکت همایش آرا به امضاء رسید.

در پایان هم چنین از کمک ها و مساعدت های مدیریت ارتباطات ایران خودرو و سایپا در برگزاری موفق همایش تجلیل شد.

عناوین برگزیده