تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۲۴
بازدید: ۴۰۲
کد خبر: ۳۵۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس ایدرو مدل همکاری با شرکاء خارجی را تبیین کرد :

سرمایه گذاری مشترک با رویکرد بومی سازی تکنولوژی های جدید و صادرات

می متالز - رئیس ایدرو در دیدار با معاون وزیر اقتصاد و اشتغال فنلاند گفت : مدل همکاری ایدرو با شرکای خارجی سرمایه گذاری مشترک با رویکرد بومی سازی تکنولوژی های جدید و صادرات است .
سرمایه گذاری مشترک با رویکرد بومی سازی تکنولوژی های جدید و صادرات

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دردیدار معاون وزیر اقتصاد و اشتغال فنلاند ضمن تشریح فضای کسب و کار در ایران ،   فرصت ها و پروژه های همکاری با ایدرو در زمینه های مختلف صنعتی را معرفی کرد .

منصور معظمی مدل همکاری ایدرو با شرکاء خارجی را به صورت سرمایه گذاری مشترک با رویکرد بومی سازی تکنولوژی های جدید و صادرات توصیف کرد.

معاون وزیر  اقتصاد و اشتغال فنلاند نیز در این دیدار با اشاره به زمینه موجود برای همکاری های دو کشور ، نقش ایدرو در صنعت ایران  ابراز علاقه کرد تا در حوزه های مختلف صنعتی همکاری های خوبی شکل بگیرد.

پتری پلتونن  اهداف سفر خود و هیات همراه  به ایران را توسعه همکاریها در حوزه های مختلف از جمله حوزه انرژی مخصوصا در بخش انرژی های نو بیان کرد.

معاون وزیر اقتصاد و اشتغال فنلاند همچنین یکی از زمینه های مساعد برای همکاری شرکت های دوطرف  را در زمینه  شرکت های متوسط و کوچک اعلام  و عنوان کرد ما می توانیم زمینه ارتباط مناسب  بین شرکت های متوسط را فراهم کنیم .

در این نشست مدیران عامل چندین شرکت معتبر فنلاندی در زمینه سرمایه گذاری، تأمین قطعات نیروگاهی و توسعه انرژی های تجدیدپذیر مانند شرکت های  «ARAFIN»، «NOCART OY»، «VALMET»، «EAST CONSULTING LTD» و… معاون امور اقتصادی و اشتغال این کشور را همراهی می کردند.

 

عناوین برگزیده