تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۳۸۷۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از فولاد بویراحمد بازدید کرد

می متالز - مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مجتمع فولاد بویرصنعت یاسوج، از محل حادثه ذوب کوره این کارخانه بازدید کرد و از مسئولان این کارخانه وضعیت کارگران را جویا شد.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از فولاد بویراحمد بازدید کرد

عباس نورمحمدی که به اتفاق مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد در محل این حادثه حضور یافتند، در باره اقدامات سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با این حادثه و رسیدگی به حقوق مصدومان توضیح داد.

وی گفت: با توجه به این که این کارگران در هنگام کار در کارگاه دچار سانحه شده اند، بر اساس ماده ۶٠ قانون تامین اجتماعی، حادثه ناشی از کار محسوب می شود و به تناسب درصد جراحت و احیانا از کار افتادگی، تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت سازمان در مورد آنان برقرار خواهد شد.

گفتنی است، بر اثر انفجار در یکی از کوره های ذوب مجتمع فولاد بویرصنعت یاسوج و فوران مواد مذاب و تشعشعات ناشی از آن، ٩ نفر از کارگران شاغل در این کارگاه مصدوم شدند که ٣ نفر از آنان به طور سرپایی درمان شدند و ۶ نفر نیز که از ۵٠ تا ٨٠ درصد دچار سوختگی شده بودند، به مراکز درمانی شیراز و اصفهان اعزام شدند که در نهایت صبح امروز یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده