تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۳۹۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان کرمان در نشست شورای مدیران گل گهر:

گل گهر لوکوموتیو اشتغال استان است / حضور مهندس تقی زاده باعث رونق و افزایش بهره وری شده است

می متالز - مهندس اسماعیلی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کرمان صبح یکشنبه7خردادماه با حضور در جمع مدیران ارشد شرکت معدنی وصنعتی گل گهر با بیان اینکه فعالیتها واقدامات شرکت گل گهر قابل تحسین است گفت بحمد الله به لطف مدیریت اصولی شاهد افزایش فعالیتها و رونق اقتصادی در منطقه گل گهر هستیم که جای بسی خوشحالی دارد.
گل گهر لوکوموتیو اشتغال استان است / حضور مهندس تقی زاده باعث رونق و افزایش بهره وری شده است

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان با تقدیر از خدمات وزحمات مهندس تقی زاده گفت: گل گهر بعنوان لوکوموتیو اشتغال استان بوده همواره نقش اساسی در اقتصاد منطقه را ایفا می کند.
وی افزود: شرکت گل گهر با بهره مندی از امکانات وتجهیزات مناسب در حوزه ایمنی از شرکتهای پیشرو در این حوزه است که جای تقدیر وتشکر دارد.

مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت گل گهرنیز در این مراسم با تاکیدبر اینکه توجه به رعایت قوانین در حوزه کار همواره در دستور کار مدیران این شرکت است گفت بحمد الله با تدابیر واقدامات مناسبی که انجام شده در حوزه ایمنی وبهداشت کار حرف برای گفتن داریم.

در ادامه این مراسم لوح اهدایی دکتر ربیعی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی خطاب به مهندس تقی زاده در تقدیر از کمکهای شرکت معدنی وصنعتی گل گهر به خانواده های قربانیان معدن یورت گلستان به ایشان تقدیم شد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده