تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۵۱
بازدید: ۳۶۲
کد خبر: ۴۰۲۳
سرویس خبر : انرژی
بررسی معاملات دیروز تالار پتروشیمی؛

کدام محصولات پلیمری با رقابت معامله شدند؟

می متالز - حجم معاملات محصولات پلیمری دیروز ۳۹ هزار و ۲۲۵ تومان رقم خورد.
کدام محصولات پلیمری با رقابت معامله شدند؟

عرضه محصولات ۶۴ هزار و ۱۷۵ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۶۹ هزار و ۴۶۴ تن بود.

در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی،  پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N، برخی از گریدهای پی وی سی و پلی اتیلن های ترفتالات بطری و همچنین گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ پتروشیمی تندگویان با ۱۰۱۲ تن عرضه ۳۶۸۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۲۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۳۸ تومان رقم خورد.

در گروه پلی پروپیلن ها هم پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L جم با عرضه ۷۴۸ تنی به میزان ۱۳۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۲۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۶۲ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R این مجتمع هم با ۱۷۶ تن عرضه ۱۰۱۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کال ۳ هزار و ۸۲۴ تومان بود. معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۳ هزار و ۹۸۵ تومان خریداری کردند. البته با توجه به افزایش حجم عرضه پلی پروپیلن ها، میزان رقابت برای این کالاها کاهش یافته است.

همچنین در گروه پی وی سی ها، پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی غدیر با یک هزارتن عرضه ۱۱۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۲۱ تومان بود.

پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی بندرامام هم با ۲۹۹۲ تن عرضه ۴۲۰۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۱۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۵۱ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ آریاساسول با ۱۱۴۴ تن عرضه ۱۲۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۸۰ تومان بود و معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۴ هزار و ۱۸۵ تومان معامله کردند.

در همین حال پلی پروپیلن شیمیایی RP۳۴۰R جم، پلی اتیلن ترفتالات نساجی TG۶۴۵ پتروشیمی تندگویان، پلی اتیلن سنگین فیلم HF۵۱۱۰ آریاساسول، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۱۰۲TX۰۰ پتروشیمی لاله و پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۵۰۱AA پتروشیمی جم وارد سیستم مچینگ شدند.

عناوین برگزیده