تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۳۵۰
کد خبر: ۴۰۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد هرمزگان تصریح کرد:

تولید اقتصادی و سودآوری مهم ترین هدف فولاد هرمزگان در سال ۹۶

می متالز - مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه ارائه اهداف، شاخص ها و اقدامات استراتژیک فولاد هرمزگان که با حضور معاونین، مدیران، رؤسا و سرپرستان برگزار شد، با ترسیم وضعیت رقابتی تولید و اهمیت سودآوری برای تولید مستمر، مهمترین هدف این شرکت را در سال اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال ، سودآوری و تولیداقتصادی عنوان کرد.
تولید اقتصادی و سودآوری مهم ترین هدف فولاد هرمزگان در سال ۹۶

وی در ادامه بر مدیریت هزینه اثربخش و اهمیت سودآوری شرکت تأکید کرد و گفت: باید ارتقا کیفیت و تحویل به موقع محصول به مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در ادامه سودآوری هم حاصل شود.

ارزانی از توسعه سبد محصولات فولاد هرمزگان به عنوان یک اصل و استراتژی بسیار مهم یاد کرد و گفت: به منظور افزایش توان رقابتپذیری ضرورت دارد، محصولات کیفی جدید تولید کنیم و زمینه خودکفایی کشور را بیش از پیش فراهم نماییم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان از نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه شرکت نام برد و گفت: نیروی انسانی جوان و با انگیزه، نقطه قوت فولاد هرمزگان است که نیروی انسانی جوان، توانمند و متخصص از مزیت ها و پتانسیل های فولاد هرمزگان است که بایستی از این نشاط جوانی در ایجاد تحول و رسیدن به هدف ها و رسالت های شرکت استفاده کرد.

ارزانی افزود: باید درراستای دستیابی به اهداف مجدانه تلاش شود تا با کار و تلاش تصویر شایسته ای از فولاد هرمزگان در جامعه ایجاد شود.

وی از تشکیل کمیته های تحول برای تحقق فرهنگ کارتیمی خبر داد و گفت: کارتیمی نیازمند شبکه سازی و استفاده حداکثری از زمان است و نباید فرصتها را از دست داد و باید در نظر داشته باشیم، سازمانی پویا است که حتی از زمان جلوتر باشد.

وی اظهار داشت: باید کارکنان در راستای دستیابی به موفقیت درک مشترک داشته باشند و برای رسیدن به اهداف و موفقیت هر فردی در هر جایگاهی ضمن آشنایی از اهداف و استراتژی ها، احساس تکلیف و وظیفه کند.

ارزانی تصریح نمود: کمیته تحول باید در تمام معاونت ها تشکیل شود و در اجرای اهداف استراتژی ها معاونین و مدیران باید نقش محوری ایفا کنند.


وی گفت: در اجرای پروژه ها باید پروژه های بهبود اولویت بندی شود و با کار و تلاش و تولید اقتصادی علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی موجب رضایت سهامداران و جذب سرمایه گذاران جدید باشیم.

گفتنی است: در این جلسه استراتژی های معاونت های مختلف سازمان ارائه و اطلاع رسانی شد.

عناوین برگزیده