تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۳۳
بازدید: ۳۵۴
کد خبر: ۴۱۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اهدای جایزه ٢٠١٧ ادفیاپ به بانک صنعت و معدن ، به خاطر تامین مالی سه پروژه زیرساختی توسعه صنعتی

می متالز - جایزه سال ٢٠١٧ موسسه ادفیاپ به خاطر تامین مالی سه پروژه توسعه زیرساختی نیروگاه ماهتاب کهنوج ، پتروشیمی ایلام و تولید انرژی خورشیدی زاهدان، همزمان با برگزاری هشتاد و پنجمین جلسه هیات مدیره و چهلمین جلسه مجمع عمومی این موسسه در شهرماکائوی چین، به بانک صنعت و معدن تعلق گرفت.
اهدای جایزه ٢٠١٧ ادفیاپ به بانک صنعت و معدن ، به خاطر تامین مالی سه پروژه زیرساختی توسعه صنعتی

در اجلاس سال جاری ادفیاپ عضویت بانک صنعت و معدن در این موسسه نیز برای چهار سال دیگر تمدید و لوح تمدید عضویت همراه با جایزه تامین مالی سه طرح توسعه ای به این بانک اعطا گردید.
محمد صادق اسماعیلی رئیس اداره بین الملل و نماینده مدیرعامل بانک صنعت و معدن در اجلاس سال ٢٠١٧ ادفیاپ پس از دریافت این جایزه گفت : موضوع فرصت ها و چالش های رودرروی موسسات مالی و بانک های توسعه ای در حصول اهداف توسعه ای مداوم و اعطای تسهیلات فاینانس طرح های کوچک و متوسط و بزرگ در کشورهای مربوط با توجه به برنامه ریزی اقتصادی هرکشور و بیان راه حل های منطقی و قابل اجرا ، در جلسات تخصصی این اجلاس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و کشورهای عضو از تجربه های یکدیگر در این زمینه بهره مند شدند.
گفتنی است :بانک صنعت و معدن به طرح نیروگاهی ماهتاب کهنوج مبلغ ٢٦٠ میلیون یورو ، به پتروشیمی ایلام ٢٢٠ میلیون یورو و به پروژه تولید انرژی خورشیدی شرکت گسترش انرژی نو آتیه زاهدان نزدیک به ٢٨ میلیون یورو تسهیلات تخصیص داده است.

عناوین برگزیده