تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۱۵۰۱
کد خبر: ۴۱۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سلطانی خبرداد:

ارومیه، قطب تریلر کشور

می متالز - مدیر فروش و بازاریابی شرکت اروم تریلر که یکی از سازندگان برتر کشور و تولیدکنندگان برتر در مخازن پرفشار است، گفت: کمپرسی‌های تولید این شرکت برای معادن کار دامپتراک‌ها را انجام می دهد که قیمت آن پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.
ارومیه، قطب تریلر کشور

حسن سلطانی اظهار کرد: محصولات ما محصولاتی با استاندارد است به طوری که استاندارد 54گانه را پاس کرده‌ایم. برخی محصولات مجوز شماره گذاری از شماره گذاری کشور را دریافت کرده‌اند و برای تمامی محصولات پلاک، برگ سبز و کارت ماشین می‌دهیم. این اقدام مستلزم دارا بودن استانداردهای 54گانه است.
به گفته وی، این شرکت به افغانستان، آذربایجان ترکمنستان عراق و... صادرات محصول دارد.
سلطانی در ادامه با اشاره به تنوع محصولات تولیدی این شرکت، اظهار کرد: ما سازنده تمامی تریلرهایی که در صنعت حمل‌ونقل بوده و در جاده‌ها تردد می‌کنند، هستند. شرکت ما دارای تکنولوژی، متخصص و خط تولید را در اختیار داریم.


وی افزود: در حال حاضر270نفر به طور مستقیم در کارخانه ارومیه مشغول هستند و در بیشتر شهرهای کشور نمایندگی داشته و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم.
براساس صحبت‌های سلطانی، ارومیه قطب تریلر کشور است.
وی همچنین درباره تریلرهای خاص برای حوزه معدن و صنایع معدنی، تصریح کرد: برای معادن کمپرسی هایی به صورت دامپتراک و یا کمپرسی‌های سنگین را تولید کرده و محصولاتی را به بازار عرضه کرده‌ایم.
سلطانی افزود: دامپتراک‌ها به طور معمول از کشور سوئد و امریکا وارد می شد البته اخیرا کمپرسی‌هایی که ما تولید می‌کنیم همان کار را انجام می‌دهند اما قیمت تمام شده آنها پایین و مقرون به صرفه است.
مدیر فروش شرکت اروم تریلر گفت: کمپرسی‌های سنگین را با مواد خاص تولید می‌کنیم که همان کار دامپتراک را از نظر سرعت و مقاومت انجام می‌دهند.


وی اظهار کرد: محصول ما برای معادن، با ورق‌های ضد سایش تولید می‌شود. پیش‌تر این ورق‌ها به کشور وارد می‌شدند اما امروز خوشبختانه فولاد مبارکه و شرکت اکسین تولید این محصولات را شروع کرده‌اند. در واقع بخشی از تامین ورق‌های ما از فولاد اکسین انجام می‌شود. این ورق‌ها در اندازه‌های 10تا 24میلی‌متر تولید می‌شوند.
سلطانی ادامه داد: جالب است بدانید استاندارد ملی ایران سخت ترین ضرایب را نسبت به استانداردهای اروپا دارد اما مجوز برای ورق‌ها به جهت استفاده در مخازن تحت فشار به ویژه مخازن آمونیاک یا نیتروژن را صادر کرد.
مدیر فروش شرکت اروم تریلر درباره اجرای طرح‌های توسعه این شرکت، گفت: از چندین سال قبل اجرای طرح‌های توسعه در شرکت شروع و در دستور کار قرار گرفت. در حال حاضر ما کارگاه‌های متعددی در کنار کارخانه در دست ساخت داریم. همچنین زمین‌هایی در کنار کارخانه گرفته شده و در حال توسعه هستیم. امروز سوله‌ها در حال ساخت هستند و مراکز خدمات پس از فروش را گسترش داده‌ و به دنبال تولید محصولات مورد نیاز کشور در کنار فعالیت فعلی خود هستیم. در این رابطه مطالعات لازم انجام شده است.
به گفته وی، میزان تولید این شرکت در سال جاری به حداقل 1200دستگاه خواهد رسید.
وی در پایان با اشاره به بازگشت مبالغ حاصل از فروش محصول، تاکید کرد: متاسفانه برگشت سریع دیده نمی‌شود، اما در امر مشتری مداری با یکدیگر همکاری می‌کنیم.

گفت و گو از علیرضا جعفری نژاد

عناوین برگزیده