تاریخ: ۱۴ تير ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۰۹
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۴۵۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ایمیدرو 708 دوره آموزشی برگزار کرد

می متالز - ایمیدرو 708دوره آموزشی در سطح سازمان، واحدهای تابعه و بخش خصوصی طی سال گذشته برگزار کرد.
ایمیدرو 708 دوره آموزشی برگزار کرد

امیر خرمی شاد، معاون برنامه ریزی و توانمند سازی این سازمان با اعلام این مطلب افزود: ایمیدرو سال گذشته در چارچوب برنامه های توانمندسازی منابع انسانی شاغل در بخش معدن و صنایع معدنی کشور از طریق آموزش و توسعه یادگیری (شامل سازمان، واحدهای تابعه و بخش خصوصی)، بر اساس نیازسنجی صورت پذیرفته در سطوح کارگری،کارشناسی و بالاتر دوره های متنوعی را برگزار کرد.

وی تصریح کرد: طی مدت مذکور ، در مجموع 12هزار و 875 نفر در این کلاس ها شرکت کرده و آموزش دیده اند.

 

اعتبار 56 میلیارد ریال برای توانمندسازی منابع انسانی

معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو از تخصیص اعتباری معادل 56 میلیارد ریال در سال جاری برای برنامه های توانمندسازی منابع انسانی شاغل در بخش معدن و صنایع معدنی کشور از طریق آموزش و توسعه یادگیری خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیازسنجی انجام شده با همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها،تعداد 240دوره برای سطوح کارشناسی و بالاتر،تعداد 180دوره برای سطوح کارگری ،تعداد 60دوره برای رانندگان ماشین آلات معدنی و تعداد 30دوره برای معادن زغالسنگ زیرزمینی برنامه ریزی شده است.

خرمی شاد افزود: براساس نیازهای واقعی برشمرده شده برای سایر بخش های مهارتی و تخصصی مورد نیاز نیز یرنامه های آموزشی متناسب همچون آموزش های تخصصی حفاری های معدنی و مدیریت آب و انرژی در صنایع انرژی بر شامل بهینه سازی مصرف، بازیابی و بازچرخانی منابع آب و انرژی در دست برنامه ریزی و اجرا است.

وی در ادامه گفت: یکی از اقدامات این سازمان به منظور نیازسنجی، تعیین اولویت ها و اجرای دوره های آموزشی مهارتی و تخصصی با استفاده از کلیه امکانات، قابلیت ها و ظرفیت های موجود کشور برای صیانت از سرمایه های انسانی موجود و ارتقای بهره وری منابع انسانی بخش معدن و صنایع معدنی کشور را تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبری آموزش و توسعه یادگیری کارکنان معادن و صنایع معدنی بخش خصوصی با مشارکت دستگاه های دولتی نظیر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سازمان نظام مهندسی معدن ایران و تشکل های بخش خصوصی و انجمن های علمی است.

معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو اظهار کرد: تشکیل کارگروه دایمی آموزش کارکنان معادن زغالسنگ کشور برای برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مرتبط با ایمنی، بهداشت و محیط زیست معادن مذکور از دیگر اقدامات این سازمان است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده