تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۴۷۵۵
سرویس خبر : انرژی
در جریان سفر کمیسیون امنیت ملی به چهارمحال و بختیاری مقرر شد؛

تشکیل کمیته‌ای برای حل معضل آب در چهارمحال و بختیاری

می متالز - شرکت در جلسه شورای تأمین استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از مناطق حوزه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری از اهم برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در روز نخست بود.
تشکیل کمیته‌ای برای حل معضل آب در چهارمحال و بختیاری

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ریاست علاءالدین بروجردی رئیس این کمیسیون شب (چهارشنبه، 21 تیرماه) به قصد سفری سه روزه وارد استان چهارمحال و بختیاری شدند.

در ابتدای این سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی با حضور در گلزار شهدای شهرکرد به مقام والای شهدای استان چهارمحال و بختیاری ادای احترام کردند.

جلسه شورای تأمین استان چهارمحال و بختیاری نیز شب گذشته با حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اردشیر نوریان نماینده شهرکرد، معاون وزیر نیرو و تعدادی دیگر از مسئولان استانی با محوریت بحران آب در منطقه برگزار شد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی صبح روز (پنجشنبه، 22 تیرماه) با حضور در دفتر حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

بعد از این دیدار اعضای کمیسیون به بازدید از مناطقی از زاینده رود که در استان چهارمحال و بختیاری و در مرز با استان اصفهان قرار دارد رفته و از نزدیک وضعیت باغات و مزارع را بررسی کردند و با مسئولان و اهالی جلسه ای برگزار کردند که مقرر شد کمیته ای 5 نفره برای حل معضل آب در این استان تشکیل شود.

بر اساس این گزارش، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه سفر خود، امشب به اصفهان سفر می کنند.

گفتنی است، ابوالفضل حسن بیکی و محمدمهدی برومندی، مرتضی صفاری نطنزی از دیگر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس علاءالدین بروجردی رئیس این کمیسیون را در این سفر همراهی می کنند.

عناوین برگزیده