تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۷۲۹
کد خبر: ۴۹۹۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید اعضای کارگروه مصالح ساختمانی و تجهیزات ساخت استان از شرکت سیمان ممتازان

می متالز - اعضای کارگروه مصالح ساختمانی و تجهیزات ساخت استان از خط تولید شرکت سیمان ممتازان بازدید کردند .
بازدید اعضای کارگروه مصالح ساختمانی و تجهیزات ساخت استان از شرکت سیمان ممتازان

در ابتدای این برنامه که با حضور ۲۰ نفر از اعضاء کارگروه مذکور برگزار شد،  مدیر کنترل کیفیت شرکت گزارشی از روند کیفی فرآیند تولید سیمان ارائه کرد. در ادامه اعضاء کارگروه مذکور به همراه مدیران فنی شرکت از نزدیک با فرآیندهای مذکور و قابلیتهای فنی و کیفی محصول در سیمان ممتازان آشنا شدند.

اعضای کارگروه مصالح ساختمانی و تجهیزات ساخت استان که به عنوان زیر گروه شورای فنی استان فعالیت می‌کند را دبیر معاونت فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نمایندگان ادارات کل استاندارد، سازمان صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی ، نمایندگان دانشگاه شهید باهنر، انجمن پیمانکاران ساختمانی، انجمن مشاوران ساختمانی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، دفتر فنی استانداری و سازمان نظام مهندسی تشکیل می‌دهند دلیل اصلی این بازدید و برگزاری نشست فنی مشترک را کیفیت ممتاز سیمان تولیدی این کارخانه عنوان کردند.

هدف از تشکیل این کارگروه استاندارد سازی و ارتقا سطح کیفی مصالح ساختمانی و همچنین نظارت بر کاربرد مصالح ساختمانی در پروژه های عمرانی استان عنوان شده است.

لازم به ذکر است شرکت سیمان ممتازان در ۸ سال متوالی به عنوان واحد نمونه استاندارد استان و در سال ۹۳ به عنوان واحد نمونه کیفیت کشور از سوی سازمان ملی استاندارد انتخاب شده است.

عناوین برگزیده