تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۵۰۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مشهد تاکید کرد؛

سهل آبادی: صنعت نجات دهنده اقتصاد است

می متالز - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بخش خصوصی بدون نظر گرفتن وابستگی حزبی و گروهی و یا منفعت طلبی، ویژگی های مورد نظر خود در انتخاب وزرای اقتصادی رابه دولت اعلام خواهد کرد.
سهل آبادی: صنعت نجات دهنده اقتصاد است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نشست مشترک کمیسیون های صنایع اتاق های بازرگانی اصفهان و مشهد گفت: صنعت گران و تولید کنندگان با همه مشکلات و سختی های موجود، بار دیگر به سیاست های دولت تدبیر و امید اطمینان کردند اما انتظار دارند در انتخاب کابینه به خصوص وزاری اقتصادی ، نظرات بخش خصوصی در نظر گرفته شود.   
سهل آبادی خاطرنشان کرد: صنعت نجات دهنده اقتصاد است.ما بی هیچ چشم داشت یا منفعت طلبی، ویژگی های مورد نظر خود را به دولت اعلام می کنیم و امیدواریم وزیر صنعت دولت دوازدهم کسی باشد که مشکلات صنعت گران را از نزدیک لمس کرده باشد .  
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس اتاق های بازرگانی سراسر جهان در استرالیا گفت:اتاق بازرگانی اصفهان به همراه اتاق های بازرگانی کشورهای انگلیس،برزیل وهندوستان  به مرحله نهایی رقابت اتاق های جهان در پروژه مسولیت اجتماعی راه یافته است و امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.
 وی تاکید کرد: استان های اصفهان و خراسان از بزرگترین استان های صنعتی هستند و کمیسیون صنایع اتاق های بازرگانی این در استان می توانند با تعامل صحیح راهگشای مشکلات مشترک فعالان اقتصادی باشند.

منبع: باز نیوز
عناوین برگزیده